Victory vision
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-11-07 10:47

Vi kender resltatet når japanere "kopierer" amerikanerne...
Her er vel et eksempel på det modsatte...

http://www.polarisindustries.com/en-us/Victory/Vision/Models/

Jeg er ikke imponeret

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Bongo

Dato : 03-11-07 12:29

> Vi kender resltatet når japanere "kopierer" amerikanerne...
> Her er vel et eksempel på det modsatte...
>
> http://www.polarisindustries.com/en-us/Victory/Vision/Models/
>
> Jeg er ikke imponeret

Den er godt nok sjældent set grim!

Vh Bongo

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-11-07 17:00

"Bongo" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse

> Den er godt nok sjældent set grim!

hvem importerer og hvad kommer den til at koste.

lige før man har lyst til at købe så'n sjældenhed

mvh
Bendt

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-07 19:57

On Sat, 03 Nov 2007 10:46:55 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> Jeg er ikke imponeret

Nåeh Bortset fra at cruiserstilen ikke er min kop te, så er det da
længe siden at jeg har set en så gennemført, og tiltalende "streg". Kun
forskærmen falder helt til jorden.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-11-07 08:06

Orla Pedersen wrote:

> Nåeh Bortset fra at cruiserstilen ikke er min kop te, så er det da
> længe siden at jeg har set en så gennemført, og tiltalende "streg". Kun
> forskærmen falder helt til jorden.

Nu tror jeg du trækker os i benet, Orla

Eller drømmer du dig tilbage til plastcafeteriaerne fra 50'erne?

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-11-07 08:29

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote in message

> Vi kender resltatet når japanere "kopierer" amerikanerne...
> Her er vel et eksempel på det modsatte...

> [...]

Gu dodeste!
Og jeg som troede at BMWs nye design nogle gange kunne være...udfordrende!?!
Dét der er sgu da mere sjældent end kønt! XoD

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-11-07 09:26

"J.C.Kløve" wrote:
> Vi kender resltatet når japanere "kopierer" amerikanerne...
> Her er vel et eksempel på det modsatte...
>
> http://www.polarisindustries.com/en-us/Victory/Vision/Models/
>
> Jeg er ikke imponeret

Meget af designet er lavet i et samspil med kunderne hvor folk har
kommenteret udkast og selv kommet med photoshop-tegninger og holdt
afstemninger osv. Så det er åbenbart sådan de vil have det.

/jim

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-11-07 15:59

Jim Andersen skrev:

> Meget af designet er lavet i et samspil med kunderne hvor folk har
> kommenteret udkast og selv kommet med photoshop-tegninger og holdt
> afstemninger osv. Så det er åbenbart sådan de vil have det.

Hvis det er det "fysiske form" af demokrati, i praksis sååå
ja så kunne jeg godt undvære demokrati

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-11-07 15:36

J.C.Kløve wrote:

> Hvis det er det "fysiske form" af demokrati, i praksis sååå
> ja så kunne jeg godt undvære demokrati

Fint billede i øvrigt. Alle delene af MC'en/folketinget vil ca. samme
vej, men de vil allesammen være størst og vigtigst

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 05-11-07 18:34

Jim Andersen skrev:

> [...]
> afstemninger osv. Så det er åbenbart sådan de vil have det.
>
> Man skal ikke overlade en så seriøs detalje som design til godtfolk,
dét skal der velkvalificerede folk til :-|
Se bare hvad der sker når unge mennesker går amok i T-Hansens
karosseri-afdeling med deres frigivne børneopsparing og selv synes at
det efterfølgende resultat ser godt ud

--
Armand.