Importør af JE stempler søges
Fra : Esben

Dato : 30-10-07 21:04

Hej alle
Jeg står og skal bruge et sæt overstørrelse stempler til min zx9r
motor og de kan selvfølgelig ikke fåes originalt.
men jeg har fundet ud af JE Stempler skulle være gode så jeg tænkte at
sådan et sæt må jeg da få.
Men da de skal bestilles gennem arbejdet skal de helst bestilles
gennem en dansk importør..
så hvis nogen kender en dansk importør at JE Stempler så må i meget
gerne sige til.

hilsen Esben

Fra : p.jarnbak

Dato : 30-10-07 21:44

"Esben" <ebo@oncable.dk> wrote in message
[...]

Hvad med wiseco,de har 1 og 3 mm over og jeg tror det stadig er am motor der
er importør.
http://www.wiseco.com/PDFs/Catalogs/CB07/KawasakiCycleStreetOverbore.pdf

Hej Palle.

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-10-07 22:04

"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Har du set den her :
http://www.jepistons.com/pdf/je_2006motoprice_sports.pdf

157592 er '98-'03 ZX9R
156026 er '94-'97 ZX9R de koster begge 572,12$
--
Brian Sørup Lang
VFR 750 F RC36