JP: Motorcyklernes Brutalis nu i Danmark
Fra : Hans

Dato : 30-10-07 20:08

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-10-07 21:24

Hans skrev:
> http://fpn.dk/motor/mc/article1148521.ece

og får kamp til stregen

http://fpn.dk/motor/mc/article1147279.ece

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN# 745 - DMC - MCTC

Fra : Steen Gruby

Dato : 30-10-07 21:28

On Tue, 30 Oct 2007 21:24:23 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>og får kamp til stregen

Der står ikke noget om hvad monsteret vejer

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 00:28

Tja jeg har budt 300 kg på plader ved Billemc , men han tøver det skaren

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Harald Blaatand

Dato : 31-10-07 11:34

--
"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote in message
> Tja jeg har budt 300 kg på plader ved Billemc , men han tøver det skaren
>
> --
> PE
> x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Hvorfor vil han ikke fortælle hvad den vejer ?

Steen

Fra : CL

Dato : 31-10-07 22:19

Harald Blaatand wrote:
> --
> "PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote in message
> skaren >
>

> Hvorfor vil han ikke fortælle hvad den vejer ?
>
> Steen

PE er vist ikke klar over at 300000 kr skrives 300 K
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 00:00

Jo jo det er jeg klar over , har set Bundy
300 klik eller 300 kilo eller ja kært barn har mange navne

Men kan ikke se at det kun hedder K her på usernettet ;))

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Harald Blaatand

Dato : 01-11-07 12:18

1)
[...]

3)
Hvorfor vil han ikke fortælle hvad den vejer ?

Steen

Tilføjelse

(måske en havde været passende) )

Steen

Fra : vmx

Dato : 31-10-07 00:33

"Hans" <hanseman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/motor/mc/article1148521.ece

Hvis der et eller andet sted i artiklen havde været
en smiley eller to, således man kunne vide hvad
der var grin eller ej, så ville jeg faktisk have moret
mig på den "rigtige" måde.

Men uden ovennævnte virker udtalelser (et par citater)
"For alle dem med, lavt selvværd og hang til blær, er B-King perfekt"
eller
" At komme først klarer mange maskiner, men få kan gøre det med
hjulspind hele vejen mellem hvert lysfyr, som B-King gør"
eller
"Stil den på sideben foran biografen, og ejeren er dagens mand i skysovs."

som en omgang uigennemtænkt popsmart opkast. (!) Jeg
må krumme tæer...

- desuden vil der kun være een der kan komme først,
ikke mange... så er der jo ingen første

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 01:35

Det er jo så V-Max en jeg venter på da Skrusukien ikke lige levede op til
det blus som man havde forventet og Hondaen 6eren lader vente på sig , hvis
den nogen sinde kommer

Nej vi skal alle køre GS500 som Peter Rahbek vil have sagt

Jeg synes de er fede og man kan se hvad der er hvad i stedet for at de er
pakket ind i plastik

Nogen tager moderen og andre datteren

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-10-07 07:09

PE skrev:
> [...]
>
> Nej vi skal alle køre GS500 som Peter Rahbek vil have sagt
>
> Jeg synes de er fede og man kan se hvad der er hvad i stedet for at de er

hmme - en bom, lidt NOS og så kunne du vel godt have lidt sjov med den
ny V-Max på striben

Fra : Brian Sørup

Dato : 31-10-07 12:33

"Hans" <hanseman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/motor/mc/article1148521.ece
Den er vel ikke mere farlig end en ZZR1400, CBR1000RR, ZX12R, GSXR1000,
CBR1100XX, R1 og hvad der ellers findes, eneste tydelige forskel er den ikke
er dækket af plastic....
--
Brian Sørup Lang
VFR 750 F RC36