Pocketbike nord
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-10-07 16:34

Håber det er iorden med jer, at jeg gør lidt reklame for noget relevant, som
ikke har min økonomiske interesse.

Vores lille klub , pocketbike nord, har fået en hjemmeside på nettet.
www.pocketbikenord.dk

Jeg håber at nogen vil ud at køre race med os Nordjyder.

Hyg jer
Thomas

Fra : Thore Jensen

Dato : 25-10-07 17:25

Thomas Buus Andersen skrev:

> Jeg håber at nogen vil ud at køre race med os Nordjyder.

Det ville jeg faktisk gerne, men man bliver sgu ikke meget klogere af
den hjemmeside!!!

Min mening og jeres hjemmeside..

Den side sælger INGEN biletter..

Spørgsmål som jeg ikke kunne finde svar på..
Hvem er I (åltså klubben)?
Hvor træner I (mere præcist end løkken!)?
Hvor ofte?
Er der særlige krav til MC'en?
Arrangementer?
Kontaktperson(er)?
o.s.v.

Kig evt her for ideér det er i grove træk samme interface, men noget
mere tilgængeligt.. http://aalborgdyk.dk/

Thore