Rids i skærmen.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 12-07-01 23:00

Hej gruppe.

Jeg ved ikke om det er den rigtige nyhedsgruppe at poste i, men jeg prøver
alligevel.

Er der en der har et godt råd til at fjerne ridser i en computer skærm,
eller findes der et middel til det?

Bliver meget glad hvis der er en der har en løsning.

Mvh. Lars.

Fra : Madsen

Dato : 12-07-01 23:28

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> skrev:

> Er der en der har et godt råd til at fjerne ridser i en computer skærm,
> eller findes der et middel til det?

Der er blevet oprettet en gruppe der hedder:
Måske der sidder et par stykker i den der kan hjælpe dig :)

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : CTK

Dato : 13-07-01 07:01

du kan få billedrøret slebet blankt(!) hos et TV-værksted. Men vær opmærksom
på at du mister alt hvad der hedder coating/antirefleks på skærmen.....

Fra : maigard2@worldonline~

Dato : 13-07-01 11:20

Jeg har samme problem.
Men jeg har hørt af der skulle findes noget slibe creme som man bruger til
sten slag på bil ruder, det har dog ikke lykkes mig at finde det. min ridse
er meget overfladisk, men den giver en 3 cm sort streg på hvid baggrund.

-Nikolas

Fra : JYK

Dato : 13-07-01 11:32

Prøv med tandpasta. Virker fint til overfladiske ridser i CD'er. Ingen
lugtgener

Jesper Y. Kristiansen