Hjemmesiden - indlæg forsvinder.
Fra : Tove Krieger

Dato : 15-11-07 14:55

Hej gruppe.

Jeg har i formiddags fået en mail fra Siri, som er lidt ked af at
hendes indlæg tilsyneladende igen forsvinder ud i den blå luft.

Jeg har sendt en mail til webmaster Tonny, og foreslået ham at han
kan sende et kontonummer til gruppen, så vi måske kan hjælpe med et
bidrag, i stedet for at Tonny som foruden arbejdet som webmaster, af
egen lomme skal sørge for at det hele kører som det skal. Jeg har
ikke selv meget forstand på hvordan det virker med et webhotel, men
det er jo ikke så længe siden at emnet blev drøftet her i gruppen,
og vi var da nogle stykker der gerne ville give et bidrag til en
dejlig hjemmeside med alle de fine billeder og historier, og mange
af os har jo selv en profil og et album på hjemmesiden.

Jeg har ikke selv problemer med at sende til gruppen, da jeg bruger
Outlook Express og Sunsite som udbyder, men der er tilsyneladende
nogle der ikke har den mulighed, måske på grund af den udbyder,
eller det boligselskab de har.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 15-11-07 15:49

Tak, Tove!
Det sære er, at det er selektivt: Ganske korte svar kan jeg
tilsyneladende sende, men mere grundige svar f eks til newbie Anne-Marie
& Misser går bare ikke igennem.
Jeg synes også, at vi skal støtte Tonny i hans arbejde for gruppen, han
lægger trods alt en del tid i det, og vist også kroner.....
Jeg skal se at få gang i det der via AUC, for mit boligselskab giver mig
ingen serveradgang eller hvordan det nu er. Og der er andre brugere i
samme situation.
Ingen grund til at decimere gruppen - alle venlige kattemennesker bør
kunne deltage, synes jeg.
Med venlig hilsen og potedask
Siri, braksnude-bande + elegantieren Maffeo
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-11-07 16:08

Hej Siri og gruppen.

Jeg har fået følgende gode svar fra Tonny, som jeg lader gå videre
til jer andre.:

Citat:

Hej Tove

Selve servere fejler ikke så meget, omend den er af ældre dato, jeg
vil dog ikke lægge udgifter til indkøb af ny server ud på brugerne
af sitet, da jeg også bruger serveren til private projekter og det
måske derfor ville virke urimelig at lægge en så stor og dyr udgift
ud til brugerne af sitet. En ny server vil koste omkring 10.000 kr

Det der skal bruges er en giganews account til ca 200 kr / mdr som
bruges udelukkende til hjemmeside brug og så noget kode der
validerer om indlægget er blever rigtigt sendt. Det er udelukkende
min skyld at dette ikke er blevet lavet, da jeg ikke har fået afset
tiden til at lave det. Jeg vil gøre dette hurtigst muligt.

I første omgang vil en ny giganews account dog løse problemet, jeg
tager lige hurtigt en sludder med Heidi om dette, da hun har givet
tilsagn om at ville betale for denne.

- Tonny

Citat slut.

Det er tilsyneladende en ny giganews account, og ikke ny server der
trænges til, og som I selv kan læse, så er Tonny i fuldt sving med
at løse problemet. :-

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 15-11-07 19:33

> [...]
>

> Det er tilsyneladende en ny giganews account, og ikke ny server der
> trænges til, og som I selv kan læse, så er Tonny i fuldt sving med at løse

hejsa Tonny, Tove og Siri m.fl.

nu ved jeg ikke, hvilken Heidi, der tales om, men hvis det er den Heidi, der
har Mulle og Miver og tidligere havde miss Rosa alias Svedsken, så synes
jeg, at hun i forvejen gør så meget for så mange trængende katte, at jeg i
hvert fald godt vil være med til at give et bidrag til den fornødne
nyanskaffelse.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-11-07 20:01

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange trængende katte, at jeg i hvert fald godt vil være med til
> at give et bidrag til den fornødne nyanskaffelse.

Hej Anelise.

Jeg kan heller ikke forestille mig, at det kan være andre end vores
Miver/Mulle-Heidi. Hun gør i hvert fald et kæmpestort arbejde for
små trængende misser, så jeg er selvfølgelig også med på at yde et
bidrag, det manglede bare andet. Vi skal bare have det organiseret,
så det ikke lige som sidst løber ud i sandet. Vi må nok lige afvente
nærmere besked fra Tonny, for jeg synes heller ikke, at det kan være
en enkeltmandsopgave at få det hele til at køre optimalt. Som
brugere af hjemmesiden må vi da hjælpe lidt til.

Jeg mener at kunne huske, at Heidi har et eller andet med noget
chokoladesalg på nettet at gøre, men overskuddet herfra skulle jo
helst gå til misserne og ikke til administration af en newsreader.
Jeg er villig til at være fast bidragyder til hjemmesiden, den er jo
til stor glæde for alle os der elsker katte.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 15-11-07 20:56

Tove Krieger skrev:

> Jeg mener at kunne huske, at Heidi har et eller andet med noget
> chokoladesalg på nettet at gøre

Er det nu, jeg skal komme med linket: http://choco.dk/

Venlig hilsen Dikte (og nej, jeg har ikke aktier i Heidis chokolade, jeg
køver den bare ;-P
OG så er jeg jo Svedskens (tidligere Miss Rosa af Vordingborgstrup)
lydige slave)

Fra : Siri

Dato : 15-11-07 21:02

> [...]
> Jeg er villig til at være fast bidragyder til hjemmesiden, den er jo
> til stor glæde for alle os der elsker katte.

Nemlig!
En god (katte- og sang-) veninde af mig tog imod mit rundsendte tip, og
købte simpelthen sine julegaver i Heidis choko-butik til gavn for
misserne!
Og så rundsendte hun tippet videre!
Nu røber jeg min lettere gammeldags opvækst: Gak hen og gør ligeså
Her, med den åh-så-søde juletid under opsejling, og ditto forbrugsræs
for mange, så send alle dine venner og familie linket til Heidis
chokolade-katte-gave-butik.
Køb selv dine gaver der - chokolade kvikker og styrker i en stresset
hverdag, det viser veldokumenterede forsøg!
Man lod to grupper af bilister køre en lang og anstrengende
pendler-strækning.
Stoppede halvdelen af dem, og gav dem en lille god happer mørk
super-chokolade.
Gæt, hvem der var mest vågne?
Og havde færrest uheld?
Godt gættet - fang en nem og gavnlig juleløsning på gaverne og
julestressen hos Heidi og mitterne
Heidi, du smider os da lige et link at sende videre, ikke?
Med venlig hilsen
Siri & Misketer-banden
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 15-11-07 20:07

> A. S. Nielsen skrev:

. En ny server vil koste omkring 10.000 kr
--- Uha uhahua! Det var vist ikke det, vi mente - os tekniske
analfabeter....

-- Kære Tonny, tak, fordi du tager dig tid
Mange af de bløde potedask fra braksnude-bandens store bløde tuffer og
små creme-røde poter, og den nye elegantiers golfsokker til dig

> [...]
> jeg, at hun i forvejen gør så meget for så mange trængende katte, at jeg i
> hvert fald godt vil være med til at give et bidrag til den fornødne

Jepser!
Kontonumre, tak, så må jeg tackle de banker, der behandler en ydmyg
økonomi som min som det rene skidt - for katte og for katte-info til
alle's skyld
Det skulle bare mangle - jeg er SÅ taknemmelig for hjælpen til store,
skønne Jason, og for alle de viise ord, man finder her.
Og for jer, der gør noget godt for de arme mitter, de kære!
Kærlige hilsner fra den nyfriserede, DaBird-jagtende trio - mætte og
trygge og nuslede
Med venlig hilsen
Siri & Mis-ketererne
PS Maf sidder her og vil aes... Så jeg må løbe
- Tøm kattebakken ved privat svar