Det er imponerende at cven ikke vælter
Fra : Jørgen L.

Dato : 15-11-07 04:28

Hej alle.

http://www.campingdanmark.dk/pages/article_show.asp?articleguid=34859
http://www.campingdanmark.dk/UploadetFiles/206/36/Home_car_aarets_ct_08.wmv

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D
LMC Lord Ambassador 560 RD
Garmin SP 2720, 2650 og GPS 12

Fra : Jørgen L.

Dato : 15-11-07 04:36

"Jørgen L." <nomail.nospam@noemail.nono> skrev i en meddelelse
news:473bbcc6$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej alle.
>
> http://www.campingdanmark.dk/pages/article_show.asp?articleguid=34859
> http://www.campingdanmark.dk/UploadetFiles/206/36/Home_car_aarets_ct_08.wmv

Men det var nu imponerende at det ikke kunne mærkes i bilen, så om esp er
farligt når den ligefrem holder bilen på ret køl, jeg tror ikke at han havde
kunne holde vogntoget uden hjælp.

Fra : Bjarne

Dato : 15-11-07 16:59

Jørgen L. wrote:

> "Jørgen L." <nomail.nospam@noemail.nono> skrev i en meddelelse

http://www.campingdanmark.dk/UploadetFiles/206/36/Home_car_aarets_ct_08.wmv

> Men det var nu imponerende at det ikke kunne mærkes i bilen, så om esp er

Specielt sådan som bilen hopper og danser. Ses isæt på slowmotion. Måske er
chafutten bare ikke særlig opmærksom på bilens opførsel.

mvh,
Bjarne

Fra : Jens

Dato : 15-11-07 16:56

> [...]
>
> Men det var nu imponerende at det ikke kunne mærkes i bilen, så om esp er
> farligt når den ligefrem holder bilen på ret køl, jeg tror ikke at han

Dette er grunden til at jeg altid har bunden i CV dækket med øl og sodavand
fra Otto Duborg - så ligger CV stabilt efter bilen

/Jens

Fra : N/A

Dato : 22-11-07 19:32

Fra : N/A

Dato : 22-11-07 19:32

Fra : N/A

Dato : 22-11-07 19:32

Fra : N/A

Dato : 22-11-07 19:32

Fra : N/A

Dato : 22-11-07 19:32

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 22-11-07 19:32

"John L." <fjernjohnla@get2net.dk(fjern fjern)> skrev i en meddelelse

> ikke turde købe den HomeCar!
- Nej lad være med det , nu er fabrikken gået konkurs.
Men ellers er den okay , der er hvad der skal være og ikke alle mulige gå i
stykker hobby ting

> - Hvad med Volvoen? Har træktøjet styrke til sådan en tur? Er den også
> skadet?

Nej - Nej . Det er jo en "svensk" husmands traktor. Husk trækkuglen er rund
og der var formodentlig Alko kobling på C.vogn - Bare fordi der var lidt
slinger i valsen - er der vel ikke sket så meget med denne forvoksede
Renault ?

Det skulle måske være lovplitigt med ATC på alle campingvogne ?
Det er jo ikke for ingenting at alle bil´producenter isætter
antispin,antiblokering,antislingre o.s.v ?

Foreløbig har kun Cabby valgt at installere ATC standart på Campingvogne ,
men det koster under 10.000 monteret på andre vogne !

Kim

Fra : MetroHenrik

Dato : 23-11-07 12:56

">

> [...]
>
> Foreløbig har kun Cabby valgt at installere ATC standart på Campingvogne ,
> men det koster under 10.000 monteret på andre vogne !

ATC = Automatic Train Control (automatsik tog kontrol)??

Henrik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-11-07 12:59

In article <newscache$utjyrj$lbv$1@news.webpartner.dk>,
"MetroHenrik" <metrohenrik@hotmail.com> wrote:

> ">

> ATC = Automatic Train Control (automatsik tog kontrol)??

Automatisk Trailer Control?

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 25-11-07 09:31

Martin skrev :
> Automatisk Trailer Control?

Lige netop - Men jeg tror du selv godt var klar over det.

I hvertfald kan denne fine artikkel på internettet forklare hvad det er :
http://www.campingguiden.dk/nyheder/vis/?artikel=287
Så havde Home Carèn måske ikke "danset" så meget ?

Kim