Pris stining
Fra : EXIT

Dato : 11-11-07 19:00

Nu går de da helt grasat på Løkken klit camping..
20% pris stining uha uha
vi lå der i år og betalte 7950.- som fastligger
Vi skal så "måske prøve næste år igen men nu er prisen
Ja hold nu fast ...............9950.-
Det frem går endnu ikke af deres hjemme
da de køre med 2007 priser endnu ..

Fra : Tommy T - Odense

Dato : 11-11-07 19:33

"EXIT" <Herogder@mestude.dk> skrev
> Vi skal så "måske prøve næste år igen men nu er prisen
> Ja hold nu fast ...............9950.-

Ja fagre nye verden:

Bøgebjerg Strandcamping på Fyn har sæsonpriser fra 10.000 til 19.000, alt
efter beliggenhed og havudsigt.
Dertil kommer målerafgift kr. 450 + 2.5kr. pr. Kwt.

Mvh Tommy T - Odense

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-11-07 20:03

"EXIT" <Herogder@mestude.dk> skrev i meddelelsen
> Nu går de da helt grasat på Løkken klit camping..
> 20% pris stining uha uha

Prisstigningen er 25% ;)

--
Per

Fra : KHH

Dato : 12-11-07 13:45

Generelt set, mener jeg, at Danmark er et meget dyr land, med hensyn til
camping, derfor kører vi bevidst på "back to Nature" pladser, for det første
er det ikke noget tivoli, men absolut fred og ro, og de campingpladser af
den art, holder standarden med hensyn til bad og køkkener, og har de el,
jamen så skal vi jo ikke bruge mere.

Sidst vi var på camping i tre dage, med tre voksne, betalte vi 360 kroner
for tre overnatninger, badeværelserne havde opvarmet gulv og var på
størrelse med familierummene på de store pladser, ulempen var så, en
storslået natur, fred og ro, samt sort sol.

Jeg mener, at campingpladserne i DK, nærmer sig plattenslageri.

Mange camingpladser i Tyskland, med de samme faciliteter som tre og
firestjernede campingpladser i DK, ligger på 22 Euro og mindre og op til 25
Euro. så er det superpladser, og ofte er bad uden tillægsafgifter.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-11-07 20:05

> [...]
> 20% pris stining uha uha
> vi lå der i år og betalte 7950.- som fastligger
> Vi skal så "måske prøve næste år igen men nu er prisen

Når kunderne vil have opvarmede badeværelser med varmt vand, svømmingpool,
strøm på alle pladser, legeplads med hoppepude for ungerne, tvstue osv osv,
så skal pengene jo komme et eller andet sted fra.

Mvh Maria

Fra : EXIT

Dato : 11-11-07 21:16

> Når kunderne vil have opvarmede badeværelser med varmt vand, svømmingpool,

Bad med varmt vand JA flot det skal vi sgu betale der udover

> strøm på alle pladser, legeplads med hoppepude for ungerne, tvstue osv
> osv,
det betaler vi sgu også for ( strøm ) ( Over pris)

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-11-07 21:49

> Bad med varmt vand JA flot det skal vi sgu betale der udover

Der er da gratis varmt vand ved håndvaskene (som mange bruger til hårvask)
og gratis varmt vand i mange familierum de steder , jeg hr været de senere
år.
Det primitive og simple er gået af campinglivet, og dermed bliver det jo
dyrere.

Mvh Maria

Fra : ShutEye

Dato : 12-11-07 22:06

> [...]
> år.
> Det primitive og simple er gået af campinglivet, og dermed bliver det jo

Tja, jeg synes ikke at denne gruppe har meget at gøre med 'rigigt' campering
i det hele taget.
Når konen og mig pakker til en tur er det med et bette telt og trangia.
Ud i naturen, væk fra mennesker, tænd et bål - se DET er rigtig camping :)

Men når jeg bliver ... gammel ... en dag, så køber jeg sgu nok en
campingvogn.
Så tosset ser det nu heller ikke ud!

Fra : Sten Bo

Dato : 13-11-07 11:33

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse
,

> [...]
> Ud i naturen, væk fra mennesker, tænd et bål - se DET er rigtig camping :)
>
> Men når jeg bliver ... gammel ... en dag, så køber jeg sgu nok en

I burde ku finde en her http://www.isocab.se/

Og så kan i også blive vintercampister. Ned til minus 30

Og så gir de 10 års (20 uformel) :) garanti.

Tjek deres tilbehør osv.

Det er fuldbragt.

Sten

Fra : ShutEye

Dato : 13-11-07 14:01

> I burde ku finde en her http://www.isocab.se/

Nu er jeg ikke gammel endnu :)

> Og så kan i også blive vintercampister. Ned til minus 30

SÅ vil jeg hellere leje et sommehus!

> Og så gir de 10 års (20 uformel) :) garanti.

Ikke tosset.

> Tjek deres tilbehør osv.

Naa.

> Det er fuldbragt.

Hvad er?

> Sten

Ole

Fra : Sten Bo

Dato : 13-11-07 14:32

> Hvad er?

Der er "født" en ny " Muhammed". Indlægget færdigt, kaffen er klar, der er
ryddet op.
Ja det er svært. Hvad kan det være?

Det gik ellers på, at der her er en fiks lille sag der næsten kun kan være
skabt i guddommelig inspiration. Selvfølgelig i et helt specielt
koncept.

Sten.
Med teltvogn.

Fra : ShutEye

Dato : 13-11-07 14:43

> Der er "født" en ny " Muhammed". Indlægget færdigt, kaffen er klar, der
> er ryddet op.
> Ja det er svært. Hvad kan det være?

Svært nok. Tror jeg skal bruge en Sten'sk til Ole'sk ordbog.

> Det gik ellers på, at der her er en fiks lille sag der næsten kun kan være
> skabt i guddommelig inspiration. Selvfølgelig i et helt specielt
> koncept.

Rolig nu. Det er bare camping :)

> Sten.
> Med teltvogn.

Ole
Med telte og trangia

Fra : Per H

Dato : 11-11-07 22:35

On Sun, 11 Nov 2007 20:05:07 +0100, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> skrev:

>Når kunderne vil have opvarmede badeværelser med varmt vand, svømmingpool,
>strøm på alle pladser, legeplads med hoppepude for ungerne, tvstue osv osv,
>så skal pengene jo komme et eller andet sted fra.

Tror nu mere at campingfatter har set lyset.
Men det gør ondt

Vh Per
skype

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-07 08:05

> [...]
> 20% pris stining uha uha
> vi lå der i år og betalte 7950.- som fastligger
> Vi skal så "måske prøve næste år igen men nu er prisen

Jamen, hvis pris og kvalitet ikke hænger sammen, må I jo finde en anden
plads.

Men den udvikling der er i camping, hvor det til dels kan være svært at
finde en plads, så kan campingpladserne jo tillade sig at sætte priserne.

VH
Per