Restaurant i København
Fra : klauzen@gmail.com

Dato : 10-11-07 09:53

Hej,

Jeg søger en rigtig god og spændende restaurant i København, som jeg
håber i kan hjælpe med at finde. Det skal ikke være helt billigt, men
heller ikke i den helt dyre ende.

Jeg har flere gange været på cofoco, Les trois cochons og madklubben,
som jeg synes har været super godt. Men man skal jo prøve noget nyt,
så det skal ikke være nogle af dem og denne gang vil jeg gerne betale
lidt mere, for at få en endnu bedre oplevelse.

Jeg har overvejet Auberge på Østerbro, nogle der har erfaring med den?

Håber i kan hjælpe

Mvh.

Claus

Fra : Gainsbourg

Dato : 10-11-07 10:02

MR er suveræn

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Fl. Baumann

Dato : 10-11-07 10:17

<klauzen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:
> Jeg søger en rigtig god og spændende restaurant i København...

"Enzo" i starten af Søborg Hovedgade.
Forrygende mad til fornuftige penge.
En perle.
Husk at bestille bord!

--
Fl. Baumann

Fra : Inger D.

Dato : 11-11-07 11:13

>Jeg søger en rigtig god og spændende restaurant i København, som jeg
>håber i kan hjælpe med at finde. Det skal ikke være helt billigt, men
>heller ikke i den helt dyre ende.

Jeg har været på denne spanske restaurant og det var en udsøgt fornøjelse.
Her er en lille beskrivelse fra spiseliv.dk´s hjemmeside:

"I den hyggelige Nansensgade finder man tapas-restauranten Pintxos.

Det svære navn er simpelthen det baskiske sprogs ord for tapas. Men ikke
desto mindre kommer både tapas- og det øvrige menukort godt rundt i hele
Spanien.

Som i Spanien har mange tapas karakter af små hovedretter, og har man blot
lidt smag for tapas, er et udvalg af disse et godt bud på en hovedret - selv
om de egentlige hovedretter også er både fristende og autentiske.

Hertil kan vælges fra et bredt udvalg af gode spanske vine - eller man kan
være rigtig spansk og nyde sine tapas med et glas sherry."

Inger D.

Fra : Henriette Døssing

Dato : 12-11-07 19:24

klauzen@gmail.com skrev:
> Hej,

> Jeg har overvejet Auberge på Østerbro, nogle der har erfaring med den?

Jeg har været til middag på Auberge og maden var meget lækker.
Desværre var jeg der på en af de eneste sommerdage og der var nærmest
kvælende varmt og fugtigt i restauranten. - Om der så er hundekoldt om
vinteren skal jeg ikke kunne sige...men de har forhåbentlig fået lavet
deres aircondition.

Henriette Døssing