Restauranter i Lyngby
Fra : Martin Larsen

Dato : 08-11-07 12:02

Hej gruppe

På lørdag skal jeg til et arrangement i 2800 Lyngby med nogle venner, og
vi har besluttet at gå ud og spise bagefter.

Jeg kender dog ikke noget til spisestederne i Lyngbym og vil derfor
blive glad for et par forslag til restauranter som ikke er i den dyreste
ende. Gerne etnisk, men ikke nødvendigvis.

Jeg har på de gule sider fundet Binhs Vietnamesiske Køkken - er der
nogen som kender til den?

Hilsen
Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-11-07 12:13

Der er også en indisk som hedder Mumtaz. Nogen som kender den?

Fra : Esther

Dato : 08-11-07 14:29

On 8 Nov., 12:12, Martin Larsen <martin+spamfree+lar...@bigfoot.com>
wrote:
> Der er også en indisk som hedder Mumtaz. Nogen som kender den?

Kun at den ligger i Lundtofteparken som er pænt langt fra selve Lyngby
- med mindre I er på DTU?

I selve Lyngby på hovedgaden er der bjælkestuen, som er sådan en pub-
ting med solide bøffer, fritter og den slags. Den har vist været
omtalt her i gruppen for nylig.

Så er der en kinesisk "Bamboo", som er ok selv om den - ligesom alle
andre kinesere - har et lidt problematisk forhold til belysning. De er
vældig søde, et rigtigt familiested.

Hilsen Es

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-11-07 14:53

Esther wrote:

> Kun at den ligger i Lundtofteparken som er pænt langt fra selve Lyngby
> - med mindre I er på DTU?

Vi er i bil, så det gør ikke noget.

> Så er der en kinesisk "Bamboo", som er ok selv om den - ligesom alle
> andre kinesere - har et lidt problematisk forhold til belysning. De er
> vældig søde, et rigtigt familiested.

Kinesisk ville være et godt bud, hvis altså ikke jeg også skulle spise
kinesisk et par dage efter

Hilsen
Martin

Fra : Lone

Dato : 08-11-07 23:32

Martin Larsen skrev:

> Vi er i bil, så det gør ikke noget.

> Kinesisk ville være et godt bud, hvis altså ikke jeg også skulle spise
> kinesisk et par dage efter
>
> Hilsen
> Martin

Bamboo er lavet om og hedder nu Ta Ke wok og sushi. Kvaliteten er stadig
fin og udvalget en blanding mellem kinesisk og japansk. Du kan se
nærmere her: www.ta-ke.dk

Lone

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-11-07 10:35

Lone wrote:

> Bamboo er lavet om og hedder nu Ta Ke wok og sushi. Kvaliteten er stadig
> fin og udvalget en blanding mellem kinesisk og japansk. Du kan se
> nærmere her: www.ta-ke.dk

Lyder spændende. Desværre virker internetadressen ikke. Er du sikker på
at den er rigtig?

Hilsen
Martin

Fra : Lone

Dato : 09-11-07 13:42

Martin Larsen skrev:

> Lyder spændende. Desværre virker internetadressen ikke. Er du sikker på
> at den er rigtig?
>
> Hilsen
> Martin

Aj, det må du undskylde. Jeg skrev den bare af fra deres folder uden af
afprøve den selv. Sidst jeg var der for nogle ueger siden lovede de at
siden ville komme op "i næste uge".
Hvis du er til italiensk er Big Mama ok http://www.bigmammapizzahouse.dk/
og den virker.

Personlig ville jeg vælge ta ke

Lone

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-11-07 10:57

Martin Larsen wrote:

> Jeg har på de gule sider fundet Binhs Vietnamesiske Køkken - er der
> nogen som kender til den?

Vi endte med at spise på den, og det var godt!

De har hovedretter i kategorierne nudelretter, risretter og
specialiteter. Mine ledsagere bestilte risretter, og disse var gode men
kunne lige så godt være kinesiske.

"Specialiter" er retter som har særlig vietnamesisk karakter, og dem vil
jeg anbefale hvis man vil have noget som er lidt anderledes. Jeg
bestilte nummer 30, "oksekød sauteret med citrongræs, rød/grøn peber, og
frisk chili": http://80.164.123.20/binhs/specialiteter.html

Retten var rigtig god og lænede sig en smule mod det thailandske, måske
en slags mellemting med thailandsk og kinesisk.

Restauranten kan anbefales.

Hilsen
MArtin