God restaurant nær Amager Bio ??
Fra : Peter Larsen

Dato : 05-11-07 18:12

Er der nogen der kender en god restaurant i nærheden af Amager bio ??

Jeg ved godt der ligger Jensens Bøfhus og Mc D i nærheden , meen der kunne
jo rent teoretisk værre noget der var bedre

På forhånd tak

Peter

Fra : Claus Nielsen

Dato : 05-11-07 18:18

> [...]
>
> Jeg ved godt der ligger Jensens Bøfhus og Mc D i nærheden , meen der kunne
> jo rent teoretisk værre noget der var bedre

Der ligger wokcafeen på tingvej, som er et hyggeligt sted med rigtig god
thaimad.

/Claus

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-11-07 21:21

http://www.krunch.dk/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-11-07 02:06

Peter Larsen wrote:
> Er der nogen der kender en god restaurant i nærheden af Amager bio ??
>
> Jeg ved godt der ligger Jensens Bøfhus og Mc D i nærheden , meen der kunne
> jo rent teoretisk værre noget der var bedre

Jeg var på noget indisk sidste år, der ligger et stykke oppe ad
Amagerbrogade (i retning mod kbh centrum, i forhold til Amager Bio), og
maden var for såvidt udmærket til lidt over kr. 200 pr kuvert. Den
hedder vistnok "Maharaja", og den ligger ikke så langt fra en eller
anden kirke.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Niels

Dato : 06-11-07 08:27

On 5 Nov., 18:11, "Peter Larsen" <p...@privat.dk> wrote:
> Er der nogen der kender en god restaurant i nærheden af Amager bio ??

www.gambero.dk

Italiensk og rigtig god - bedre end hjemmesiden antyder.
Amagerbrogade. Lukket mandag.

--
Niels

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-11-07 10:11

Peter Larsen wrote:

> Er der nogen der kender en god restaurant i nærheden af Amager bio ??

Kareten, ved krydset Amagerbrogade/Hollænderdybet. Meget anbefalelsesværdig!

http://www.kareten.dk

Hilsen
Martin