abalone
Fra : Jens-Henrik Thrane

Dato : 02-11-07 17:26

har lige været i hong kong hvor jeg fik en nudel suppe med abalone... er der
nogen der ved hvor man køber abalone i dk ? - / evt. også gerne en opskrift
på suppen....

mvh

Jht

Fra : Max

Dato : 02-11-07 18:34

Hej Jens-Henrik

> har lige været i hong kong hvor jeg fik en nudel suppe med abalone...
> er der nogen der ved hvor man køber abalone i dk ? - / evt. også
> gerne en opskrift på suppen....

Har i ikke sådan en asia forretning i byen, det har vi har
og der tænker jeg man kan få det, de kan nok også give
opskriften på suppen, det er jo flinke mennesker.

--
Mvh Max

Fra : jhthrane@gmail.com

Dato : 03-11-07 17:21

> [...]
> og der tænker jeg man kan få det, de kan nok også give
> opskriften på suppen, det er jo flinke mennesker.

jo... det kom jeg også til at tænke på, men hvis der nu var nogen der
havde set abalone / søøre i et supermarked ville det jo være nemt.

mvh

jht