Anbefale spisesteder i Ringkøbing / Hvide
Fra : Simon

Dato : 25-10-07 11:05

Hej - skal være i dét område her fredag/lørdag
Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer at gi videre; både middag
og frokost/sandwichsteder kan bruges...? p.fh.tak

--
Simon | __o
Men are from here, and women | _`\ \_

Fra : Ole Larsen

Dato : 25-10-07 13:12

Simon skrev:
> Hej - skal være i dét område her fredag/lørdag
> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer at gi videre; både middag
> og frokost/sandwichsteder kan bruges...? p.fh.tak

Strand- eller Sand-et-eller-andet (slottet?)i Søndervig er absolut
anbef. værdig og eneste, jeg kender der er, på Holmsland Klit.
Mht Ringkøbing melder jeg pas, men mon ikke hotellet på torvet?

New Images: http://olelarsen.eu/76/index.html

Fra : Knagsted

Dato : 25-10-07 16:22

> Strand- eller Sand-et-eller-andet (slottet?)i Søndervig er absolut anbef.
> værdig og eneste, jeg kender der er, på Holmsland Klit.
> Mht Ringkøbing melder jeg pas, men mon ikke hotellet på torvet?

Mon ikke du mener Sandgården i Søndervig: http://www.kurtkjaer.dk/
Jeg har spist på Sandgården flere gange - kan absolut anbefales.Det er blot
10 minutters kørsel fra Ringkøbing.
*S*

Fra : Simon

Dato : 29-10-07 22:28

> Mon ikke du mener Sandgården i Søndervig: http://www.kurtkjaer.dk/

Tak for forslagene. Vi fandt Sand_gården_ i Søndervig som så ganske
indbydende ud, men spiste der ikke. Passerede også Sand_slottet_ i Nr.
Lyngvig der reklamerede med pandekager til 9,- og lignede et
affodringssted...

I stedet Restaurant Italia på torvet i Ringkøbing som var udmærket til
meget overkommelige priser - bla. et godt hvidløgsbrød lige fra
(pizza)ovnen.
Og Ringkøbing Hotel bød på tre retter med en kartoffel/baconsuppe der
var lidt vel salt, en veltillavet men lidt uspændende hovedret med hjort
og fasan samt en traditionel desserttallerken.