Motion cykel
Fra : pensionisten

Dato : 12-11-07 13:28

Nu er spørgsmålet, skal jeg skrive her eller under et andet emne ????
Nå jeg vover det ene øje

Efter at jeg er blevet ramt af en Blodprop i hjernen, skal jeg til at
motioner og derfor har jeg investeret i en Motion cykel af mærket

MAXFIT
Silver
KS 02

Men desværre er der ingen brugsvejledning med til computeren
Er der nogen der ved hvordan man bruger den, evt har manualen så jeg
måske kunne få en copi, vil gerne betale

fra
Jørgen

Fra : ks

Dato : 12-11-07 15:54

hej jørgen.
Jeg vender lige tilbage - min hustru har selv købt en maxfit men ser lige om
det er samme model...
vender tilbage

mvh
kenneth

Fra : pensionisten

Dato : 12-11-07 17:09

ks skrev:
> hej jørgen.
> Jeg vender lige tilbage - min hustru har selv købt en maxfit men ser lige om
> [...]
Håber Håber

fra
Jørgen

Fra : ks

Dato : 12-11-07 21:51

> Håber Håber
>
> --
> Mvh
> fra
> Jørgen

hej igen!
jeg kan se min hedder MAXFIT GOLD KG-01 men hvis det er den samme computer
der sidder på så kan jeg kopiere den til dig og sende den i morgen tirsdag.
Den computer der sidder på min hedder: BC-281172.

Du kan evt. skrive direkte til mig hvis modelnr er det samme, så får jeg der
din adresse...

fortsat god aften
mvh
Kenneth

mvh
Kenneth

Fra : pensionisten

Dato : 13-11-07 14:36

ks skrev:

> [...]
> Den computer der sidder på min hedder: BC-281172.
>
> Du kan evt. skrive direkte til mig hvis modelnr er det samme, så får jeg der

Det er nok ikke den samme, der står ikke noget på min men du kan se den
på denne side

Hvis du gider tjekke
-
> http://9440.adr.dk/

hilsen
-
Mvh
fra
Jørgen

Fra : ks

Dato : 13-11-07 14:43

>>> fra

> Det er nok ikke den samme, der står ikke noget på min men du kan se den på
> denne side
>
> Hvis du gider tjekke
> -
>
> hilsen
> -
> Mvh
> fra
> Jørgen
>
>desværre er de ikke identiske.... sorry, men god jagt.
Men husk du selv kan stille på intensiteten, men pas på med at overanstrenge
dig - og pas på dig selv-

hilsner
Kenneth

Fra : pensionisten

Dato : 13-11-07 17:24

ks skrev:

> Men husk du selv kan stille på intensiteten, men pas på med at overanstrenge
> dig - og pas på dig selv-
>
> hilsner
> Kenneth

Mange tak for hjælpen