Shaker Extreme og Sverige
Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-11-07 22:04

Jeg er dagligt i Sverige og det koster mig 2.22 per minut at snakke i
telefon derovre med mit Shaker Extreme.

Men hvad hvis jeg nu får mig et 3 abonnement til minimumsforbrug på 49 kr om
måneden.

Så tager jeg min Extreme med til Sverige, sætter viderestil alle kald til 3
til, og har den tændt i Sverige og modtager således kun SMS på Extremen.

Opkald modtager jeg nu på 3 telefonen, som jo koster det samme i SE og DK i
tale, hvilket jo reducerer mine omkostninger en del, når jeg nu rent faktisk
har brug for at modtage opkald.

Ville det virke eller er det udlandsopkald at viderestille fra en tændt
telefon i udlandet?

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 12-11-07 22:50

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i meddelelsen
> [...]
> faktisk har brug for at modtage opkald.
>
> Ville det virke eller er det udlandsopkald at viderestille fra en tændt

Holder ikke, du betaler 80øre i minuttet for de opkald der bliver
viderstillet og det er taksten i Danmark, det vil sige dyre fordi du er i
sverige.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 13-11-07 12:10

> Holder ikke, du betaler 80øre i minuttet for de opkald der bliver
> viderstillet og det er taksten i Danmark, det vil sige dyre fordi du er i
> sverige.

Så har jeg jo tabt