Smileys på en Nokia 6120.....
Fra : ja

Dato : 11-11-07 09:12

Hejsa

Jeg har før haft en Nokia 5300 hvor der var mulighed for at sætte smileys
ind når jeg skrev SMS.
Nu har jeg fået en Nokia 6120 Classic, men kan ikke se, at der er nogen
Smileys der - kan det virkelig passe og kan man evt. hente dem på nettet
eller....

Mvh

Jan

Fra : Sanne

Dato : 11-11-07 09:57

"ja" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Nu har jeg fået en Nokia 6120 Classic, men kan ikke se, at der er nogen
> Smileys der - kan det virkelig passe og kan man evt. hente dem på nettet

Ved ikke lige med din mobil men flere nokiaer har ikke smileys.
Jeg har selv hentet dette program til det og den virker fint :

http://www.softwaremarket.nokia.com/?product_detail_s60.html&pID=3107&pmsid=283&lang=dk

Ser ud til at din mobil er på listen his det er den der hedder classic ??

Mvh
Sanne

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-11-07 10:45

Hej

Det ser ud til at det er en avanceret form for smileyes, og dette betyder at
modtagere ikke kan se dem med mindre de har samme program installeret,
ellers ses de kun som tegn. Er det rigtigt forstået?

mange hilsner
Charlotte- Korsør

Fra : Sanne

Dato : 11-11-07 10:48

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> at modtagere ikke kan se dem med mindre de har samme program installeret,
> ellers ses de kun som tegn. Er det rigtigt forstået?

Både og....

De mest almindelige smileys, smil, stor smil, blinker osv osv...de ser ud på
modtageres mobil, som de nu engang ser ud på den.
Sender de til gengæld en smiley til mig, ser den "avanceret" ud på min
mobil, hvis du forstår.

Men der er også nogle ret specielle smileys imellem og det kræver man har
samme program installeret for at se dem.

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-11-07 11:25

> [...]
>
> Men der er også nogle ret specielle smileys imellem og det kræver man har
> samme program installeret for at se dem.

Tak for svar.

Det er strengt at de ikke er med på alle telefoner mere, og så skaber man
endda et behov for at flere skal købe sig til noget som plejer at være
standard. Men jeg falder jo nok også til "patten" og køber det.

Hav en herlig weekend

Charlotte

Fra : CL

Dato : 11-11-07 13:54

Charlotte P. Korsør wrote:

> [...]
> man endda et behov for at flere skal købe sig til noget som plejer at
> være standard. Men jeg falder jo nok også til "patten" og køber det.

Kender en som fandt et crack til programmet på.Gogle.
Carsten