Bibob sænker dataprisen til 2,5kr
Fra : Mads Stetter

Dato : 07-11-07 15:08

Så kom de priser da endelig ned på et niveau der er til at forstå!

Er spændt på hvor mange kunder de egentlig har fået skrabet til sig!?

MVH Mads Stetter
Bliver flyttet fra Telmore til Bibob d. 13 (Telmore gør alt for at holde på
en. Tilbyder en returbillet når man siger abb. op... he he)

Fra : Poul Johannsen

Dato : 07-11-07 15:31

Hej

> Så kom de priser da endelig ned på et niveau der er til at forstå!
>
> Er spændt på hvor mange kunder de egentlig har fået skrabet til sig!?

Tak for den gode nyhed. Er på vej fra Unotel til Bibob.

Mvh Poul

Fra : Jakob Griffel

Dato : 07-11-07 17:41

> Bliver flyttet fra Telmore til Bibob d. 13 (Telmore gør alt for at holde
> på en. Tilbyder en returbillet når man siger abb. op... he he)

Har været Telmore-kunde for lang tid siden, nu UnoTel.
Dengang gik det da helt fint med at skifte - nåh nej, jeg sagde bare op og
fik nyt nummer. Det er vel noget andet...

En returbillet? Hvorhen...?

--
Hilsen Jakob

Fra : Mads Stetter

Dato : 07-11-07 17:51

Jakob Griffel wrote:

> Har været Telmore-kunde for lang tid siden, nu UnoTel.
> Dengang gik det da helt fint med at skifte - nåh nej, jeg sagde bare
> op og fik nyt nummer. Det er vel noget andet...
>
> En returbillet? Hvorhen...?

Sakset direkte fra telmore:

TELMORE Retur
a.. Du meddeler os allerede nu, at du gerne vil retur til TELMORE
b.. Du beholder dit TELMORE SIM-kort til senere brug
c.. Er du i binding, flytter vi automatisk dit nummer tilbage, når
bindingsperioden er ovre. Er du ikke i binding, flytter vi dit nummer
hurtigst muligt
d.. Du er fritaget for minimumsforbrug i den periode, du er kunde hos et
andet selskab
e.. Du vender tilbage til TELMORE
f.. Du er stadig tilmeldt de Ekstra Services, du har i dag, og sparer
dermed evt. oprettelsesgebyrer
g.. Du kan vælge, at dit nuværende tilgodehavende skal stå klar til brug
på din TELMORE konto
h.. Lige nu sætter vi 200 kr. ind på din TELMORE-konto, hvis du vælger at
tilmelde dig TELMORE Retur.
----------------------

Retur virker max 6 måneder...

MVH Mads Stetter

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-11-07 20:34

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dengang gik det da helt fint med at skifte - nåh nej, jeg sagde bare op og
> fik nyt nummer. Det er vel noget andet...

Hertil - hvor ellers

Jesper

Fra : Linde

Dato : 07-11-07 19:52

"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse
> MVH Mads Stetter
> Bliver flyttet fra Telmore til Bibob d. 13 (Telmore gør alt for at holde
> på en. Tilbyder en returbillet når man siger abb. op... he he)

Jeg bærer selv mit nye simkort rundt, og er klar til den 11. Deres
returbillet, tror jeg, retter sig mod kunder der er faldet for en nyere
model telefon, så de kan shanghaje dem tilbage straks efter
bindingsperioden...meget smart egentlig, men på mig virker det bare som
endnu et tilbageskridt mod at forplumre gennemskueligheden og enkeltheden af
telefonabonnementer, som netop Telmore selv var med til at skabe vejen for,
en vej som de store selskaber er hunderædde for at gå. Det var også
hovedårsagen til, jeg røg med Frank som en rotte efter hans fløjte...gad
vide, hvad han finder på om et par år, når han er blevet opsuget af Sonofon
og står med et par milliarder han ikke ved hvad han skal bruge til. Jeg
håber bare, han holder sig til "KISS" princippet...

Mvh
Linde