WM 6 velkomstskærm og kalenderpåmindelser?
Fra : Michaelbs

Dato : 31-10-07 13:12

Jeg har skrevet nogle aftaler ind, der ligger nogle uger fremme i min
kalender på WM 6.
På velkomstskærmen står der imidlertid: Ingen fremtidige aftaler.
Er det fordi den kun går en dag frem eller en time eller hvad?
Jeg kan ikke finde det i nogen indstillinger eller i manualen.

Kan jeg få den til at skrive mine fremtidige aftaler på velkomstskærmen selv
om de ligger nogle uger fremme?

mvh Michael

Fra : Kim

Dato : 02-11-07 12:19

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:47287108$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> På velkomstskærmen står der imidlertid: Ingen fremtidige aftaler.
> Er det fordi den kun går en dag frem eller en time eller hvad?

Ja, den tager kun 1 dag frem...

> Kan jeg få den til at skrive mine fremtidige aftaler på velkomstskærmen
> selv om de ligger nogle uger fremme?

Tror det ikke, men hvis du hitter ud af det,
må du godt give besked

Mvh, Kim