Hvordan undgår jeg at vise nummer?
Fra : Anne

Dato : 29-10-07 09:05

Somme tider, er det en fordel, at éns nummer ikke bliver vist, når man
ringer til nogen.
Men, min telefon viser altid nummer.
Jeg ved, at der er en måde, hvorpå man kan indstille sin mobiltelefor til,
ikke at vise nummer.
Men jeg ved ikke hvordan.
Kan nogen være sød at fortælle mig, hvordan det er, at jeg skal gøre?

Fra : Kim S

Dato : 29-10-07 09:19

> [...]
> ikke at vise nummer.
> Men jeg ved ikke hvordan.
> Kan nogen være sød at fortælle mig, hvordan det er, at jeg skal gøre?

Svjh er det noget med *31*XXXXXXXX hvor X er det nummer du ringer til.

Mvh, Kim

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 29-10-07 09:19

#31# foran nummeret når du ringer fra mobilen

-Michael

Fra : Anne

Dato : 29-10-07 09:33

"Michael Salomonsen" <michaels@notvalid.multicom.dk> skrev i en meddelelse

> #31# foran nummeret når du ringer fra mobilen
>
> -Michael

Mange tak, Kim S og Michael S ! Jeg prøver.

Fra : Anne

Dato : 29-10-07 09:48

"Anne" <asd@fg> skrev i en meddelelse

> "Michael Salomonsen" <michaels@notvalid.multicom.dk> skrev i en meddelelse

> Mange tak, Kim S og Michael S ! Jeg prøver.
> Mvh

Ok, det virkede med #31#. Kan I også fortælle mig, hvordan man gør med
fastnetteleforn?
På forhånd tak!

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 29-10-07 09:56

Anne wrote:

> Ok, det virkede med #31#. Kan I også fortælle mig, hvordan man gør med
> fastnetteleforn?
> På forhånd tak!
> Mvh

*31*

:)

Fra : Anne

Dato : 29-10-07 10:06

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse

> *31*
>
> :)
Mange tak!
Det er fordi, at jeg har oplevet, at en person skyldte mig et større
pengebeløb. Når jeg ringede for at minde om det, var der aldrig nogen, der
tog teleforne.
Så prøvede jeg at ringe fra min mands tlf, og vupti, så var der pludselig
nogen der tog telefonen.

Fra : snuden

Dato : 29-10-07 18:03

> [...]
> tog teleforne.
> Så prøvede jeg at ringe fra min mands tlf, og vupti, så var der pludselig

hehe...kvindelist

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-10-07 09:21

> hehe...kvindelist
Min chef er mand, og bruger tit samme metode :)
Men måske han har lært det af sin kone :)

Per

Fra : Leif Neland

Dato : 01-11-07 13:03

> [...]
> Det er fordi, at jeg har oplevet, at en person skyldte mig et større
> pengebeløb. Når jeg ringede for at minde om det, var der aldrig nogen, der

På den måde lærer man at kun tage telefonen, når der præsenteres nummer...

Leif