Sony Ericsson w880i problem.
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 28-10-07 21:36

Jeg har købt mig en SE w880i telefon, men har nu et problem med et
nummer jeg skal ringe til, og derefter indtaste en kode. Før havde jeg
en Nokia, og den gjorde det helt uden jeg skulle gøre andet end at
indtaste det efter nummeret jeg ringede til, adskilt af en firkant.

Hvordan kan jeg sætte min nye telefon op, så den kan gøre det samme??

Jesper

Fra : penta@panto.com

Dato : 28-10-07 22:47

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter nummeret jeg ringede til, adskilt af en firkant.
>
> Hvordan kan jeg sætte min nye telefon op, så den kan gøre det samme??

Den danske manual forklarer det på side 36.
http://www.sonyericsson.com/downloads/W880i__AIUG_R1a_DA.pdf

/tomov