Nokia 6110
Fra : steen larsen

Dato : 27-10-07 19:25

Hej

Jeg har lige købt en nokia 6110 navigator med preinstalleret kort over
norden (512 mb kort). Jeg har et 2 gb fra en Nokia 5300 jeg hellere vil have
i. Er det muligt bare at kopiere hele indholdet (kort) fra 512 kortet over
på 2 gb kortet uden der sker noget med indholdet og det vil fungere.

Steen

Fra : uh

Dato : 27-10-07 23:54

"steen larsen" <ddd@dd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over på 2 gb kortet uden der sker noget med indholdet og det vil fungere.

Nej, ikke på den måde. Så vidt jeg husker lagde jeg den medfølgende Route 66
DVD i computeren, hvorefter det mere eller mindre gav sig selv, altså backup
af det kort som sidder i - over på PC-en, derefter skift kort, og nu kan du
så lægge det over på det nye 2 GB kort. Se i tidligere tråd i NG'en.
Kontakt evt. Nokia support.
mvh uh

Fra : J W Nielsen

Dato : 28-10-07 14:09

> [...]
> over på 2 gb kortet uden der sker noget med indholdet og det vil fungere.

Hej...
Har lige været igennem samme process... Du kan ikke kopiere direkte!!!
Med stor hjælp fra denne NG fik jeg løst det på denne måde:

Jeg kopierede de to kort (Nordic og Tallinn) jeg havde på 512Mb tilbage til
PC'en via Nokia PC Suite...
Så satte jeg det nye 2Gb kort i telefonen og formatterede det...
Så overførte jeg de to kort fra PCen og tilbage til telefonen....
- Så kører det - Eneste ændring er, at nu taler navigationen engelsk, men
det er der vist også en løsning på!!!

Mvh Jørgen

Fra : steen larsen

Dato : 29-10-07 00:17

tak

lige det jeg havde brug for. Det kørte som i olie

Fra : J W Nielsen

Dato : 29-10-07 09:27

> lige det jeg havde brug for. Det kørte som i olie

Selv tak...
Og stemmen ændringer du ved at sætte Route 66-cden i og overføre de stemmer
du skal bruge...
Derefter kan du gå ind i navigationens opsætning og vælge den stemme du
behøver.

Mvh Jørgen