Ny mobiltelefon
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 25-10-07 22:47

Hej..

Jeg har idag en Nokia E65 som jeg sådan set er glad for.. men men men..
somme tider kører det bare a helvede til... så nu er jeg ved at være klar
til at skifte.. men til hvad? jeg kan godt lide ericssons telefoner, men
skiftede til nokia sidste gang da jeg ikke kunne finde de ønskede programmer
til den..

Min nokia synkroniserer med min exhcange, så jeg få mails på telefonen,
kontaktpersonerne er opdateret og kalenderen.. denne funktion vil jeg ikke
undvære,, samtidigt vil jeg gerne have en telefon hvor jeg kan installere et
messenger program

Hvad kan anbefales??

Mvh Brian

Fra : Jubii

Dato : 25-10-07 23:24

"Icenfire (6920)" <brian@REMOVEbadazz.dk> skrev i en meddelelse
> Hej..

> Hvad kan anbefales??
>
> Mvh Brian

jeg vil ikke anbefale en mobil, blot give et tips om ikke at få een med for
stort display, da forbrugerstyrelsen har en masse klager over at den slags
display let revner.
Hvor store display det drejer sig om, fik jeg ikke lige fat i.

Fra : Frank R.

Dato : 26-10-07 06:58

On Fri, 26 Oct 2007 00:23:47 +0200, "Jubii" <gruntsaver@jubii.dk>
wrote:

>Hvor store display det drejer sig om, fik jeg ikke lige fat i.

De skrive også at den største årsag til skaderne er at ejeren ikke
passer ordentligt på telefonen.

Selv har jeg en 6630 som også har en stor skærm (set i forhold til
selve telefonens størrelse) og har alle de år jeg har haft den, den
liggende i et hårdt etui, når den ikke er i brug og det virker fint og
så kan den sagtes ligge i en rygsæk eller taske uden at gå i stykker.

Link til indslaget

http://www.mobilsiden.dk/?aId=5155

--
Hilsen
Frank

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 26-10-07 07:24

Jubii wrote:
> [...]
> display let revner.
> Hvor store display det drejer sig om, fik jeg ikke lige fat i.

Jeg har længe haft en af Palms Treo model serie. Jeg har den stort
set altid liggende i en forlomme, også i stramme bukser. Jeg har
aldrig oplevet problemer med revnede skærme, fugt eller andet.
Treo serien har altid haft en stor skærm. Enten mishandler folk
deres telefoner (fx. i baglommen) eller også er Palm bare bedre til
at designe holdbare telefoner.

JonB

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 26-10-07 13:35

> [...]
> slags display let revner.
> Hvor store display det drejer sig om, fik jeg ikke lige fat i.

Jeg har også hørt det omtalt i radioen.. og jeg tror netop som en nævler at
folk ikke passer på deres telefoner, jeg ser mange gange at folk stikker
deres telefon i lommen, så er det med skærmen ud af.. og gå man så imod
noget, eller taget noget op, som lige støder mod lommen, så det det sket..
vender man derimod sin skærm indaf. sker det ikke noget.. jeg har
efterhånden haft telefon i mange år, og jeg har ALDRIG fået smadret en
skærm. jeg har i forbindelse med tidligere arbejde gået meget med en IPAQ,
her har skærmen heller aldrig taget skade, så det er kun et spørgsmåom om
hvordan man behandler sin telefon..
Men jeg har så tilgengæld skiftet utrolig mange skærm i telefoner igennem
tiden.

//Brian

Fra : VIP

Dato : 26-10-07 07:38

> [...]
> undvære,, samtidigt vil jeg gerne have en telefon hvor jeg kan installere

HTC S710, kan synkronisere med exchange og har en messenger klient
installeret.
Vent evt. til S730 med 3G kommer på markedet.

--
Venlig hilsen

Viggo