Verdens højeste hund
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-11-07 15:08

Gibson er verdens højeste hund. Lidt over en meter og han er bare
skøn. Se, det er en rigtig hund! Han vejer ca. det samme som Siri.

http://www.gibsondog.com/

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 09-11-07 16:42

> Gibson er verdens højeste hund. Lidt over en meter og han er bare
> skøn. Se, det er en rigtig hund! Han vejer ca. det samme som Siri.
>
> http://www.gibsondog.com/

Ja, jeg har set ham, lækker vovse!. og modsætningen i den lille chi..hvis
man da kan kalde det for en hund.. mine katte havde ædt den!

Mvh. Marie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-11-07 16:50

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
writes:

> Ja, jeg har set ham, lækker vovse!. og modsætningen i den lille chi..hvis
> man da kan kalde det for en hund.. mine katte havde ædt den!

Siri havde overset den og lagt sig på den, tror jeg.

Mvh Trine

Fra : Buffy

Dato : 09-11-07 17:03

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen
> Gibson er verdens højeste hund. Lidt over en meter og han er bare
> skøn. Se, det er en rigtig hund! Han vejer ca. det samme som Siri.
>
> http://www.gibsondog.com/

Fiin stor vovse.

Hvad svare hans højde til i cm. ?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-11-07 17:29

"Buffy" <buffyFJERN@tjekmig.dk> writes:

> Hvad svare hans højde til i cm. ?

108,2 cm. Et lille trick med Google, som ikke mange kender. Skriv:
42.6 inch in cm i søgefeltet og straks kommer resultatet. Det er ret
praktisk, når nu de britisktalende lande ikke vil bruge samme mål som
vi andre. Det virker også med pounds, Fahrenheit og andre
underligheder.

Mvh Trine

Fra : Buffy

Dato : 09-11-07 17:58

> 108,2 cm. Et lille trick med Google, som ikke mange kender. Skriv:
> 42.6 inch in cm i søgefeltet og straks kommer resultatet.

Ok, takker. Ja, det er jo lidt af en kæmpehund.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 09-11-07 17:30

"Buffy" <buffyFJERN@tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen

> Fiin stor vovse.
>
> Hvad svare hans højde til i cm. ?
en meter over skulderen

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-11-07 18:40

> Gibson er verdens højeste hund. Lidt over en meter og han er bare
> skøn. Se, det er en rigtig hund! Han vejer ca. det samme som Siri.
>
> http://www.gibsondog.com/
>
> Mvh Trine

Skøn vovse. Det er da godt nok en Great Dane i ordets bogstaveligste
forstand, der findes heste der er mindre end ham LOL

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-11-07 18:49

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:

> Skøn vovse. Det er da godt nok en Great Dane i ordets bogstaveligste
> forstand, der findes heste der er mindre end ham LOL

Rent faktisk så har vi heste herude ved Kjælling Høl ved Bjerringbro,
som er mindre end Siri. Det ser lidt sjovt ud, når de hilser på
hinanden.

Årh, gid jeg snart får et digitalkamera!

Mvh Trine

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-11-07 19:00

> Rent faktisk så har vi heste herude ved Kjælling Høl ved
> Bjerringbro, som er mindre end Siri. Det ser lidt sjovt ud, når
> de hilser på hinanden.
>
> Årh, gid jeg snart får et digitalkamera!

Hvis ikke din bedre halvdel har opdaget det, så er det altså snart
jul

P.S Så kan vi andre måske så småt begynde at glæde os til billeder
af alletiders Siri ?