Hjemløse misser
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-11-07 23:02

Hej NG

Jeg har i et års tid fodret en sort hankat fast og en anden mormis når hun
var der.

Men hvad stiller jeg op med dem?

Han er efterhånden blevet tyk, jeg har givet dem begge ormekur, hun har 2
halvvoksne killinger et eller andet sted, og er temmelig kælen. Han er
efterhånden ved at udvikle lidt tillid, og vil meget gerne kæles, men langer
ofte ud og river/hvæser hvis man holder op med at kæle, eller han bliver
forvirret over noget. Han sover i hønsehuset.

Jeg har alle dage været medlem af kattens værn, men er langt fra sikker på
at de vil gøre noget for de katte. Jeg har selv en neutraliseret hankat,
knap 1 år gammel, men kan ikke tage den sorte ind. Han skal jo også opereres
hvis nogen skulle tage ham, og jeg er slet ikke sikker på at han ville holde
særligt meget af det (operationen).

Jeg kan da godt blive ved med at fodre, men jeg er ved og sætte huset til
salg, og vil ikke lade dem i stikken.

Hvad gør en klog?

Mange hilsner
Charlotte

Fra : Siri

Dato : 12-11-07 11:28

> [...]
>
> Men hvad stiller jeg op med dem?
>
> Jeg kan da godt blive ved med at fodre, men jeg er ved og sætte huset til

Hvis jeg var dig, ville jeg få dem neutraliseret begge. Det er noget af
det bedste, du kan gøre for dem.
Hvis du skal flytte - er der en nabo, der kan tage sig af dem? Evt flere?
Snak med dem om det.
Og hør Kattens Værn ad, måske kan de godt hjælpe. Det er da forsøget værd.
Hep hep
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 12-11-07 19:31

Hej Charlotte

Kattens Værn hjælper dig helt sikkert...Ring til dem hurtigt, det bliver
koldt derude nu for de kære misser

Hilsen Majbritt