gusen&mille
Fra : majbrit nielsen

Dato : 11-11-07 18:34

hey
det er et stykke tid siden jeg har haft skrevet,men ville lige se tiden
an..
og nu går det faktisk meget godt med både gusen og mille
mille er holdt op med at kaste blod op, men dyrlægen kunne ik finde
noget mærkeligt i hendes mave.. og gusen er gået lidt ned i insulin og
det går fint
der er lys forude...

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 11-11-07 20:44

> [...]
> mille er holdt op med at kaste blod op, men dyrlægen kunne ik finde
> noget mærkeligt i hendes mave.. og gusen er gået lidt ned i insulin og

Kære Majbrit
Tillykke med, at det går godt med dine to små skattemisser.
En vældig erfaren katte-bekendt fortalte mig fornylig om den meget
dygtige dyrlæge Claus Sloth, http://www.skovshoved-dyreklinik.dk/
som folk valfarter til fra den anden ende af landet.
Måske et forsøg værd, hvis de sorte skyer skulle komme igen.
Men bare vidunderligt, at der er lys forude!
Ekstra nus til dine søde mitter
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : majbrit nielsen

Dato : 12-11-07 19:01

> [...]
> Måske et forsøg værd, hvis de sorte skyer skulle komme igen.
> Men bare vidunderligt, at der er lys forude!

mange tak for tippet... men lige som en brandforsikring,håber man at man
ik får brug for den... smiler

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-11-07 12:54

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en
meddelelse news:FNadnVjJ4ZW_oKranZ2dnUVZ8vydnZ2d@giganews.com
> [...]
> mille er holdt op med at kaste blod op, men dyrlægen kunne ik
> finde noget mærkeligt i hendes mave.. og gusen er gået lidt ned i

Det lyder vel nok dejligt Majbrit

Du har da vist også haft din portion af problemer på det seneste.
Det kan være at Mille måske har fået sprængt et blodkar i
spiserøret, fordi hun kastede så meget op, det kan nemlig meget nemt
ske, så det går jo i sig selv igen.

Hvis Gusen er gået ned i insulin, så er der også noget der tyder på,
at du er på rette vej med ham. Selvfølgelig skal du være på vagt
hele tiden, men det tror jeg nu også du er, så du har helt sikkert
ret i at der er lys forude.

Mange krammer fra Mini og mig til dem begge.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : majbrit nielsen

Dato : 12-11-07 18:59

> [...]
> ret i at der er lys forude.
>
> Mange krammer fra Mini og mig til dem begge.

tusind tak...
ja jeg holder nøje øje med dem begge to
men man kan også se på dem de har fået det bedre nu leger de som to små
killinger.. smiler dejligt