Sortsmoke elegantier med hvide golfsokker
Fra : Siri

Dato : 11-11-07 18:16

Så er der i al beskedenhed grund til at ønske mig tillykke - for det er
en lykke... Kattelykke, nemlig!
Søde, bløde kæle-Maf er flyttet ind!
Silkeblød sortsmoke med søde hvide sokker, laange svungne hvide knurhår,
og sagde nogen kærlig?? Oy Maffe!
Maf er pensioneret fra avl, han har fået en del fine og søde børn, og
enedes pænt med alle, også sin afløser.
Mafs stamnavn siger 'stor farlig kriger' og det er rent til grin! Maf er
lille og blød, Maf-Maffe-Maffeo!
Han vinder næppe nogen præmier, det skulle da være i kat(t)egorien
'Mest kælne'. Men den er han også en fin runner-up til - han er bare
skøn, synes jeg!
Hele tre katte på een gang - det er da bare lykken!
Hov! I kender da garanteret den med, at alt, hvad der er rart/sjovt, er
enten a) Umoralsk b) usundt eller c) fedende.....
Heureka: Katte! 3 dejlige misbamser til at få mig til at le, lege med
og putte med. Min sjæl, hvad vil du mer.....
Med venlig hilsen
Siri & "De Tre Mis-keterer"
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-11-07 18:33

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> writes:

> Hele tre katte på een gang - det er da bare lykken!

Tillykke. Men hvor er billederne? :)

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Siri

Dato : 11-11-07 19:33

> Trine Kornum Christiansen... skrev:

> Tillykke. Men hvor er billederne? :)
>
> Mvh Trine

I mit album, kig bare... Der er jo tre - se under Maffeo/Maf
Der kommer flere - mere retvisende - så snart Helene (Lengoa) får
svunget kameraet. Han er søøøød...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-11-07 19:31

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Heureka: Katte! 3 dejlige misbamser til at få mig til at le, lege med
> og putte med. Min sjæl, hvad vil du mer.....

Tillykke med Mafferiet, I skal da nok få det fedt sammen, lyder det som.
Vi ve' se bil'jer!

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Siri

Dato : 12-11-07 12:26

> Aragorn Elessar skrev:
>>
> Tillykke med Mafferiet, I skal da nok få det fedt sammen, lyder det som.
> Vi ve\' se bil\'jer!
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.

Tak du
Bil'jer af dejlige Maffesen er der i hans album - se under min
profil/albums - flere på vej, så snart jeg har.
Næsedyt fra Maffe
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-07 18:16

> [...]
> Bil'jer af dejlige Maffesen er der i hans album - se under min
> profil/albums - flere på vej, så snart jeg har.

Hep, har været inde og kikke - er du MØR, det klør i nallerne efter at få
lov til at kæle med Maffeo, det er da en RIGTIG lækkermås du har fået dig
der!
Tillykke med ham, han er rigtigt lækker.

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-11-07 12:47

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der i al beskedenhed grund til at ønske mig tillykke - for
> det er en lykke... Kattelykke, nemlig!
> Søde, bløde kæle-Maf er flyttet ind!

Jaaah ! Man vidste jo på forhånd, at der var noget "Maffeo-agtigt"
under opsejling. Hjerteligt tillykke med ham. Han er godt nok en
rigtig smuk fyr at se på, og at han er superkælen er jo også kun et
aktiv. Håber at I alle fire har det godt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-11-07 13:00

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der i al beskedenhed grund til at ønske mig tillykke - for det er
> en lykke... Kattelykke, nemlig!
> Søde, bløde kæle-Maf er flyttet ind!

Jamen han er da en lækkermås at se på!
Sjovt at sammenligne ham og så den lille Garfield..ROFL.. modsætninger mødes
((-;

så tillykke med familieforøgelsen.. (o;

Mvh. Marie

Fra : Siri

Dato : 12-11-07 19:39

Taaak! Det varmer
Vi ved jo, at delt lykke er ren synergi, dvs 2+2=mindst 5!
Jeg håber, at venner vil hjælpe mig med fotos og en dag skaffen kamera
til huse
Indtil da er der kun eet at sige: Mail mig, og kom på besøg hos de 3
misketerer
Ja, ens er de ikke, men forskellighed er en rigdom - og af sjæl er de
alle kærlige, nysgerrige, legesyge - og madglade!
Mine herlige mitter
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar