En hilsen fra den frække kat
Fra : Lilian Nielsen

Dato : 09-11-07 09:16

Hej Tove.

Jeg ligger hermed et link for du kan se hvor stor Mille er blevet,og hun går
ikke længere og leder efter Maine coonen Gaia jeg havde.

her er linket med søde billeder: http://www.flickr.com/photos/45959705@N00/

Hilsen Lilian

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-11-07 09:39

"Lilian Nielsen" <lilian@oz2ctu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ligger hermed et link for du kan se hvor stor Mille er
> blevet,og hun går ikke længere og leder efter Maine coonen Gaia

Hej Lilian.

Tak for dejlige billeder. Hun er vokset noget siden sidst, og hun er
stadig lige dejlig. Godt at hun ikke leder efter Gaia længere. Det
skærer én i hjertet når der lige pludselig forsvinder en mis fra
hjemmet, og den anden går og leder. Det prøvede jeg med Mivser, Mini
kunne ikke forstå hvor han var henne, og man kan jo desværre ikke
forklare hvordan det hænger sammen.

Det er også dejlige billeder af Mussi, Zita og Mio. Er der ikke
noget med at det er dine forældres misser ? Det ligner Hellig Birma
katte, de er bare rigtig smukke.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 09-11-07 10:18

> [...]
>
> Det er også dejlige billeder af Mussi, Zita og Mio. Er der ikke noget med
> at det er dine forældres misser ? Det ligner Hellig Birma katte, de er

jo det er mine forældre´s katte,og den er en meget køn race den ældste vi
har er 11 år.Og Mille har det rigtig godt,og bliver forkælet den lille kat
det undre mig lidt hun har stadig killing størrelsen.Og hun er jo 1 år
nu,men tror du ikke jo ældre hun bliver jo mere kan hun vokse.

m.v.h Lilian

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-11-07 10:48

> [...]
> forkælet den lille kat det undre mig lidt hun har stadig killing
> størrelsen.Og hun er jo 1 år nu,men tror du ikke jo ældre hun

Jeg tror ikke du skal regne med, at hun vokser nævneværdigt mere.
Min datter havde en lille sort hunkat, som nåede at blive 19 år. Hun
lignede en killing hele hendes liv, man kunne slet ikke se at hun
var så gammel.