MS Windows
briani 27239
WinVistaProf (Outlook Express, klassisk Wi~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 11-11-07 11:17

Er det muligt at få Outlook Express ind på en pc med WinVistaProf?

Windows Mail irriterer mig, da det er så besværligt at flytte e-mails fra
Outlook Express, som jeg har på den stationære pc med Win2k.

Et andet spørgsmål:

Kan jeg få WinVistaProf til mere at ligne "klassisk Windows", i stedet for
alle disse pastelfarver med dårlig kontrast som WinVistaProf har?

Claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-11-07 13:22

Den 11-11-07 11.17 skrev Claus E Beyer følgende:
> Er det muligt at få Outlook Express ind på en pc med WinVistaProf?

Nej. Du får en fejlmeddelelse, hvis du prøver.

> Windows Mail irriterer mig, da det er så besværligt at flytte e-mails fra
> Outlook Express, som jeg har på den stationære pc med Win2k.

Hvad med Windows Live Mail?
http://get.live.com/da-dk/wlmail/overview

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-11-07 14:34

Claus E Beyer wrote:
> Kan jeg få WinVistaProf til mere at ligne "klassisk Windows"

Ja - nu har jeg skrottet Vista og er gået tilbage til XP, så jeg kan
ikke lige checke, hvor du gør det, men der ER stadig mulighed for at
vælge "Klassisk udseende" både på skærmbilleder og menuer, så den næsten
ligner en rigtig Windows.

Det skal ændres flere steder - jeg kan lige komme på disse:

Skrivebordet
Kontrolpanel
Startmenu

- når de er ændret til klassisk, så ser det såmænd ikke så slemt ud.....

Så er der kun de øvrige irritationspunkter ved Vista tilbage

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard