MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Jukeboks Program
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 10-11-07 21:12

Hejsa

Jeg er på jagt efter et jukeboks program til PC som kan fungere kort sagt
som en alm gammeldags jukeboks med cd´er i, det skal være sådan at numrene
ligges i kø, og at et igangværende nummer ikke kan stoppes og listen ikke
kan slettes, (dette kunne være en mulighed fra en evt. super bruger olign)
Jeg regner ikke med at der skal være tastatur ved maskinen og hellerikke
mus.. evt. styring via touch skærm eller et numpad

Startbar skal selvfølgelig hellerikke kunne sees..

Nogle der har nogle gode forslag..??

Jeg er også villig til at købe et program til projektet..

Mvh Brian

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 10-11-07 21:21

Søg på Google, der ligger mange gratis programmer ....

Eks. MusicMatch Jukebox...

TIP: Kopier dine CD'ere ind på computeren, som MP3 filer, for du får ødelagt
dine CD'ere, hvis du gør det på den måde, du har tænkt at gøre det på.

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 10-11-07 21:43

Nu kan man jo både stoppe musikken og slette afspindlingslisten i music
match.. så var var ikke et godt valg.. systemet skal jo bruges som en
erstatning for elm jukeboks, så det skal jo være nemt at bruge også af halvt
fulde mennesker...

Et godt eksempel kunne være sådan noget lignende www.funkydiva.dk

//Brian

Fra : allan

Dato : 10-11-07 23:06

Jeg har købt en licens til virtual jukebox.
Jeg må sige at den virker godt.

Man ønsker bare løs og numrene kommer i den rækkefølge som
de er bestilt.
se www.virtualmusicjukebox.com.

mvh
Allan

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.8 Final

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 11-11-07 01:12

Hej Allan

Ja det var jo lige nøjagtig hvad jeg ledte efter... tester lige lidt mere..
og så er den sgu nok købt..!

//Brian

Fra : Mikael

Dato : 10-11-07 21:42

Tag et kig på http://thejukeboxer.com og dens "party mode".

Med venlig hilsen
Mikael

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 10-11-07 22:00

Hej Mikael

Lyder interessant.. det program vil jeg kikke nærmere på..

Andre ideer er stadig velkommen

//Brian

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-07 15:49