MS Windows
briani 27239
Printer til Virtual PC
Fra : Erik K.

Dato : 10-11-07 17:28

Jeg har netop installeret Virtual PC med XP til min computer, som kører
Vista. - Det køre perfekt nu, men jeg har problemer med at få printeren til
at fungere fra den virtuelle PC. - Når jeg prøver at installere min HP
printer med en CDR får jeg besked om, at installationen ikke kan fortsætte,
da computeren ikke er indstillet på at køre printer fra en
USB-tilslutning. - Dette fungere fint på min Vista.
Hvordan kringler jeg den??

På forhånd tak for et råd.

Mvh
Erik

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 10-11-07 18:12

Erik K. wrote :
> [...]
> da computeren ikke er indstillet på at køre printer fra en USB-tilslutning. -

Så vidt jeg husker supporterer Virtual PC ikke USB-enheder.
Du burde i stedet kunne skrive ud via en printerdeling i din Vista -
med mindre du altså har isoleret din XP rent netværksmæssigt.

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-07 20:29

Den 10-11-07 18.11 skrev Klaus Jørgensen følgende:

> Så vidt jeg husker supporterer Virtual PC ikke USB-enheder.
> Du burde i stedet kunne skrive ud via en printerdeling i din Vista -
> med mindre du altså har isoleret din XP rent netværksmæssigt.

Alternativt kan han skrive ud til en fil, flytte filen til modersystemet
og så udskrive den der.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Erik K.

Dato : 18-11-07 11:09

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Alternativt kan han skrive ud til en fil, flytte filen til modersystemet
> og så udskrive den der.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Tak for svarene. - Jeg har måttet tage den lange vej med at købe og
installere en router og etablere et netværk. - Så nu fungerer det, og jeg
kan printe fra et program i den virtuelle PC.

Mvh
Erik