MS Windows
briani 27239
Vista på Acer 7520
Fra : Finn

Dato : 10-11-07 12:21

Hej

Jeg har købt en Acer 7520 notebook, hvor der er to delt HD som c og d,
hvordan vista ligger på D, der er gået kluder i noget, så jeg vil gerne
reformatere, hvordan gøres dette, på D ligger der jo kun wsi og ligende
filer.

Mvh.

Finn

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-07 13:24

"Finn" <koervel@post3.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvordan vista ligger på D, der er gået kluder i noget, så jeg vil gerne
> reformatere, hvordan gøres dette, på D ligger der jo kun wsi og ligende

Hej
Prøv at kigge efter om du har noget der hedder
Acer eRecovery Management eller
Acer Empowering Technology
Der ligger måske en recovery partion på D drevet
På min Acer ligger den på en skjult partion på C drevet
Og jeg kan kun reformatere via Acer eRecovery Management

--
venlig hilsen / Bc

Fra : jsh

Dato : 18-11-07 13:59

Prøv at trykke f2 når du genstarter der ligger muligvis en skjult partion
som du kan gendanne fra
JSH

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 10-11-07 13:14

Dit D drev er en recovery partition, som du kan rep. via bios.

Tror ikke du skal slette den, for Acer's Support er ikke nemme at snakke med
om dette.