MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
rep af Vista - hvordan?
Fra : Sven

Dato : 09-11-07 23:34

Hej.
Min Vista x86 Ultimate har fået en fejl jeg ikke kan komme ud af. Når jeg
klikker på start-knappen, og derefter vælger Kontrolpanel går der et
øjeblik, så kommer der et vindue frem hvor der står "Stifinder er stoppet
med at fungere" (samt noget mere), og når jeg klikker på OK, så fjernes alle
ikoner på skrivebordet, for så at blive gentegnet, men kontrolpanelet er
ikke åbnet. Jeg har prøvet at gå tilbage til et restorepoint, hvor jeg mener
det virkede, men det hjalp ikke. Så gik jeg tilbage til det ældste
restorepoint der er, men uden held.
Nogen med et bud på, hvordan jeg kan reperere kontrolpanel?
Og hvad har Stifinder at gøre med kontrolpanelet?

Sven

Fra : kep

Dato : 10-11-07 00:29

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> restorepoint der er, men uden held.
> Nogen med et bud på, hvordan jeg kan reperere kontrolpanel?
> Og hvad har Stifinder at gøre med kontrolpanelet?

Hej
Hvis du har installeret Nero 8
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=14&tid=405404

kep

Fra : Sven

Dato : 10-11-07 01:55

> Hej
> [...]

Masser af tak! Der var løsningen!!!

Sven

Fra : Finn

Dato : 10-11-07 00:38

On Fri, 9 Nov 2007 23:34:14 +0100, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> [...]
>restorepoint der er, men uden held.
>Nogen med et bud på, hvordan jeg kan reperere kontrolpanel?
>Og hvad har Stifinder at gøre med kontrolpanelet?

Nero 8 laver overnævnte fejl...

Hvis det er det der er fejlen, så undlad at installere NeroBurnRights,
da det er den der laver problemer.

Mvh.
Finn