MS Windows
briani 27239
Laaangsom opstart af Vista
Fra : KV Christiansen

Dato : 08-11-07 20:57

Hejsa!

Har fået et problem - opstarten af Vista er pludelig blevet ret langsom -
har ikke foretaget nogle ændringer overhovedet..

Er der steder med tips og tricks til optimering af opstart?

mvh

KC

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-11-07 11:54

"KV Christiansen" <kay-verner@forum.dk> wrote in message
> [...]
> har ikke foretaget nogle ændringer overhovedet..
>
> Er der steder med tips og tricks til optimering af opstart?

Hvilke virus/firewall programmer kører du ?

Bjarne K.

Fra : KV Christiansen

Dato : 09-11-07 17:18

Jeg kører AVG og windows firewall

Fra : Bjarne K.

Dato : 10-11-07 10:05

"KV Christiansen" <kay-verner@forum.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kører AVG og windows firewall

OK, det er fint nok. Kører selv med Nordman (på XP), og min PC er 40
sekunder længere om at starte op, med det installeret.

Bjarne K.