MS Windows
briani 27239
Splid i toppen af Ny Arrogance
Fra : Tveskaeg

Dato : 08-11-07 16:02

Ny Arrogance forsøger tilsyneladende at sælge skindet før end at de
har skudt bjørnen.

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1161211.ece

Seeberg: Ny Alliance har ikke forhandlet med V og K

Offentliggjort 08.11.07 kl. 13:27

Gitte Seeberg har stoppet en aftale indgået mellem Venstre, De
Konservative og Ny Alliance. Det hævder Ekstra Bladet. Selv afviser
hun historien.

Én af Ny Alliances stiftere, Gitte Seeberg, afviser, at medstifteren
Anders Samuelsen har ført hemmelige forhandlinger med Venstres
næstformand, indenrigsminister Lars Løkke Rasmussen, om
regeringsdannelsen efter folketingsvalget.

Ekstra Bladet skriver torsdag, at en aftale om at undgå en
dronningerunde efter valget strandede på, at netop Gitte Seeberg ikke
ville være med til allerede nu at bortkaste en gunstig
forhandlingssituation over for Venstre og De Konservative.

Gitte Seeberg afviser imidlertid over for Ritzau, at der skulle være
splid i toppen af Ny Alliance.

- Der har ikke været sådanne forhandlinger. Der har været en kontakt -
på eller andet tidspunkt - omkring et velfærdsudspil, men der har ikke
været yderligere kontakter. Og der er 100 procent enighed om
strategien om det politiske projekt. Jeg har også læst artiklen, og
det har intet på sig, at vi skulle være uenige om strategien.
Tværtimod. Der har været enighed om strategien hele vejen - og vi har
fastholdt den samme strategi, lige fra partiet blev stiftet og til
dette sekund, siger Gitte Seeberg.
Sammenhæng med dronningerunde

Ifølge Ekstra Bladet deltog også Ny Alliances pressechef, Ulla
Østergaard, i forhandlingerne. Ulla Østergaard var indtil sidste år
spindoktor for netop Lars Løkke Rasmussen.

Ny Alliances overraskende melding onsdag om, at man nu ikke længere
krævede, at Anders Fogh Rasmussen gik formelt af efter valget, skulle
være et konkret resultat af disse forhandlinger. Gitte Seebergs
modstand skulle dog angiveligt være årsagen til, at Naser Khader
efterfølgende gjorde alt for at nedtone denne indrømmelse.

Lars Løkke Rasmussen har afvist Ekstra Bladets historie, mens Anders
Samuelsen ikke har ønsket at kommentere sagen.

Ifølge Ritzaus oplysninger skulle der være tale om en enkelt kontakt
mellem de to politikere i forbindelse med, at Venstre i starten af
valgkampen lancerede sin såkaldte afbureaukratiseringsreform.

Ritzau

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-11-07 16:10

Den 08-11-07 16.02 skrev Tveskaeg følgende:
> Ny Arrogance forsøger tilsyneladende at sælge skindet før end at de
> har skudt bjørnen.

Den bedste løsning: Klik på Startknappen => Sluk => Sluk => Hold dig fra
computeren til valget er overstået, eller til du har lært at poste i de
rigtige grupper (og uden at bryde ophavsretsloven).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Eliasen

Dato : 08-11-07 16:24

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
> [...]
>

> Gitte Seeberg har stoppet en aftale indgået mellem Venstre, De
> Konservative og Ny Alliance. Det hævder Ekstra Bladet. Selv afviser

Har du overvejet en kommando-prompt og efterfølgende lave en "format c:"?

--
Eliasen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-11-07 16:58

Tveskaeg skrev:

><SNIP>

Det er kun idioter der sender politiske indlæg til windowsgruppen, så ved
du hvad du er for en.

FUT dk.snak.mudderkastning

--
Ivan V. Klattrup