MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
vista vil ikke mere bruge mp4-player som m~
Fra : Leif Neland

Dato : 07-11-07 15:17

Jeg har en AGK mp4-player købt i Netto for et par uger siden.
Den har jeg, foruden at bruge som mp3-afspiller også brugt som usb-disk, den
dukkede op som "flytbar disk", som I:

Nu åbner vista den som "audio player", og jeg kan ikke mere se dens foldere
og andre filer.

Kommer jeg den i en win2K, er den stadig en "flytbar disk".

Hvordan kan jeg overtale vista til at det er en disk?

Leif

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-11-07 01:20

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse news:4731c8f2$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har en AGK mp4-player købt i Netto for et par uger siden.

Der har jeg også, udemærket lyd, men fuck hvor er firmware'en ringe , i forhold til min Creative Zen V.

> [...]
>
> Kommer jeg den i en win2K, er den stadig en "flytbar disk".
>
> Hvordan kan jeg overtale vista til at det er en disk?

Har du prøvet at holde "menu" knappen nede i 3 sekunder og slippe den igen, så den skifter
til MTP protokol, og tilbage igen, kunne måske være sådan noget.

http://en.wikipedia.org/wiki/Media_Transfer_Protocol
"Media Transfer Protocol (commonly referred to as MTP) is part of the "Windows Media"
framework and thus closely related to Windows Media Player. Windows Vista has built-in support for MTP."

Jan Rasmussen