Historie knappen i IE Explorer 7 - hvor er~
Fra : CHS

Dato : 05-11-07 09:06

Hej,

jeg leder forgæves efter Historie knappen i IE Explorer 7 ??

Den knap, der viser hvilke sider man har besøgt i dag, i går, forgårs
etc......

Savner den meget - den er i min Firefox browser, men væk i den nye IE
Explorer version :(

Venlig hilsen/Best regards
CHS

Fra : CHS

Dato : 05-11-07 09:08

On Mon, 05 Nov 2007 09:06:26 +0100, CHS
<claus.henrik.seifert@gmail.com> wrote:

> [...]
>etc......
>
>Savner den meget - den er i min Firefox browser, men væk i den nye IE

Dohhhhhhhhhhh..........fandt den lige ved at Google anden gang.

Den er under frem og tilbage knappen i IE Explorer......

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 05-11-07 23:07

CHS skrev:
> Hej,
>
> jeg leder forgæves efter Historie knappen i IE Explorer 7 ??
>
> Den knap, der viser hvilke sider man har besøgt i dag, i går, forgårs
> etc......
Tast CTRL-H, så er du fri for at lede.

Jørgen Farum Jensen
..