USB-bracket m.2-4 stik, hvor ?
Fra : Bo Andersen

Dato : 11-11-07 06:40

Hej.
Jeg har købt mig et MOBO, hvor der er 8 (2x4) interne USB connectorer.
Men producenten ville så spare og ikke levere de såkaldte brackets med
som sættes i kabinettet, der hvor indstikskortene gøres fast i kabinettet.

Man må da kunne købe dem løst ? Men jeg kan ikke lige gennemskue
edbpriser.dk
til den slags tilbehør.
Allerhelst ville jeg gerne have 1 bracket med 4 porte.
Ligesom denne blot til 4 porte USB:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800527

Nogle der kan hjælpe ?
Venligst, Bo Andersen.

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 11-11-07 10:02

"Bo Andersen" <nyhedsgrupperSPAM@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> edbpriser.dk
> til den slags tilbehør.
> Allerhelst ville jeg gerne have 1 bracket med 4 porte.

Hej Bo

Jeg har vist sådan noget liggende.

Send mig en mail, hvis det har interesse.

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Bo Andersen

Dato : 11-11-07 21:10

> Send mig en mail, hvis det har interesse.
> Mvh.
> Martin /Helsingør

Mail sendt.
Bo Andersen.

Fra : Bo Andersen

Dato : 12-11-07 18:54

> Send mig en mail, hvis det har interesse.
> Mvh.
> Martin /Helsingør

Jeg har mailet dig, men ingen svar....jeg er som skrevet interesseret...
-Bo Andersen-