Andet multimedie
Klistermærker
Fra : Hagar

Dato : 10-11-07 00:04

Hej

Der har før været snakket om klistermærker/folier her inde, så jeg vil også
prøve.

Jeg skal bruge en del mærker med fortløbende numre på, fra 1 til 2 - 3000
stk. Jeg har forsøgt at finde noget på nettet, men det er ikke rigtig
lykkedes mig, er der nogen der ved hvor sådan noget kan findes ? Mærkerne må
ikke være over 1 cm i højden, gerne mindre, de skal kunne sidde godt på
plast-lommer, jeg skal måske bruge to sæt til formålet.
Hvis man ikke kan få sådan noget, så er alternativet at købe A4 ark med
klister, og så selv printe dem, men sikke et arbejde.

Hagar

Fra : Max

Dato : 10-11-07 00:22

Hej Hagar

> Hvis man ikke kan få sådan noget, så er alternativet at købe A4 ark
> med klister, og så selv printe dem, men sikke et arbejde.

Det er ikke noget arbejde, du køber Avery etiketter og
downloader et supert program fra Avery der kan printe
fortløbende nummerserier efter behag.

http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp

--
Mvh Max

Fra : Hagar

Dato : 10-11-07 03:00

> Det er ikke noget arbejde, du køber Avery etiketter og
> downloader et supert program fra Avery der kan printe
> [...]

Det var dog formidabelt, tak for linket
Nu sidder jeg så og leder efter nogle etiketter som jeg har fundet i pdf
kataloget, men det findes ikke på siden hmm

Hagar

Fra : Max

Dato : 10-11-07 09:28

Hej Hagar

> Nu sidder jeg så og leder efter nogle etiketter som jeg har fundet i
> pdf kataloget, men det findes ikke på siden hmm

Så glæd dig over at programmet også har en stærk feature
til at oprette sine egne skabeloner med.

--
Mvh Max

Fra : Hagar

Dato : 10-11-07 12:11

> Så glæd dig over at programmet også har en stærk feature
> til at oprette sine egne skabeloner med.
>
> --
> Mvh Max

Nu har jeg ikke prøvet denne slags programmer før, og hvis jeg forstår det
rigtigt, så er det noget med at jeg køber noget papir med klister-evner og
skåret ud som labels, som jeg så kan printe på via en skabelon ?

Hagar

Fra : Max

Dato : 10-11-07 12:50

Hej Hagar

> klister-evner og skåret ud som labels, som jeg så kan printe på via
> en skabelon ?

Ja, programmet skal jo kende etiketternes placering på arket
for at kunne printe på dem, det ordnes med en skabelon, hvis
der ikke findes en skabelon til det etiketark man har, ja så har
programmet indbygget et program til at man selv kan designe
en ´skabelon der svare til det ark man har.

--
Mvh Max

Fra : emj

Dato : 10-11-07 11:43

Hagar skrev:

>Nu sidder jeg så og leder efter nogle etiketter som jeg har fundet i pdf
>kataloget, men det findes ikke på siden hmm

Hvis du mener, hvor du kan købe ettiketterne, så prøv her
http://hc-grafisk.dk/layoutside.htm
L4730 er A-4ark med 270 små etiketter
De kan udskrives direkte fra Word, som kender Averys etikket uden at
du behøver installere Averys software.
Du kan selvfølglig bare søge på de etiketter, som du har besluttet at
købe.

Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 10-11-07 12:48

Hej emj

> De kan udskrives direkte fra Word, som kender Averys etikket uden at
> du behøver installere Averys software.

Kan Word lave nummerserier ?

--
Mvh Max

Fra : emj

Dato : 10-11-07 15:43

Max skrev:

>Kan Word lave nummerserier ?

Nå for pokker, det havde jeg overset. Jeg tror ikke, at Word
umiddelbart kan lave nummerserier af etiketter.

Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 10-11-07 16:27

Hej emj

> Nå for pokker, det havde jeg overset. Jeg tror ikke, at Word
> umiddelbart kan lave nummerserier af etiketter.

Jeg ved det heller ikke, men på det område er Avery programmet
suverænt, den kan også uden problemer lave stregkoder og så
er programmet gratis og kan forøvrigt bruges til alle etiketter,
også dem der ikke er fra Avery, jeg bruger det bl.a. til polyester
etiketter fra Brady.

--
Mvh Max