Killing Sparta har fået nyt hjem
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 08-11-07 16:36

Så rejste Sparta til sit nye hjem, hos "BlackHawkDK" alias Peter og hans
familie

Sparta var nok ikke lige klar over at det var til hendes bedste, for hun
protesterede kraftigt og slog en proper pote, men i skrivende stund er hun
nok ved at være hjemme og skal så bare falde til, så har hun et langt godt
liv for sig :))

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-07 17:13

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:47332ce7$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> liv for sig :))
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Godt gået Heidi, endnu en der har et hjem.

Mvh Allan

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 10-11-07 12:17

> Godt gået Heidi, endnu en der har et hjem.

Ej den vending er nok lige i overkanten, for jeg sidder jo med benet i gips
pga.sport (sprang achillesenen til badminton) så..jeg GÅR ikke nogen steder,
da jeg ikke må støtte på benet og er totalt uduelig til at bruge krykker
*gg*

Hilsen Heidi GipsBein
http://hei.homepage.dk/hittemisserne.html

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-07 15:28

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4735932c$0$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> steder, da jeg ikke må støtte på benet og er totalt uduelig til at bruge

Hehe nå men så godt benarbejde fra din side.
Det er jo katene det hele handler om, og nu har en lille fundet et godt hjem
igen.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-11-07 17:17

> [...]
> skrivende stund er hun nok ved at være hjemme og skal så bare
> falde til, så har hun et langt godt liv for sig :))

YES !!! Netop lige hvad også jeg havde håbet på. Efter billedet at
dømme er hun aldeles bedårende, hun skal nok hurtigt falde til.
Peters hjem må jo være det helt rigtige sted, når den forrige mis
blev 16 år. Det tyder heldigvis på at han er blevet passet godt.

Er det ikke bare dejligt ?

Håber Peter også melder tilbage, som han har lovet. Det kunne være
interessant at høre lidt om, hvordan hun videre har det, og
hunmisser er altså skønne (jeg har jo selv én af slagsen)

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : BlackHawkDK

Dato : 08-11-07 18:04

> [...]
> sikkert få et langt liv og skønt hjem her hos os, selv om hun absolut ikke
> ville med os hjem, men efter lidt tid lykkedes det jo og jo hun er
men lige nu ligger hun stadig i sin transportkasse og vil ikke ud af
den...men hun kommer jo nok ud...

Vi vil endnu engang takke Heidi for den gode begyndelse som Mille har fået
Tak Tak
Og vi skal nok skrive hvordan det kommer til at gå med Mille.