omplacering til Futte
Fra : lh

Dato : 07-11-07 08:11

Er der nogen her der vil eller kan hjælpe med at omplacere en af mine
voksne katte.
Han er kastreret og øremærket og er fundet som 3 ugers killing for 5 år
siden.
Han er MEGET stresset og tisser indendørs - så er det på plads. Og det vil
jeg heller ikke byde andre, men jeg ved af erfaring med andre katte med det
problem er løst ved at de kommer ud til et hjem uden andre katte og hunde.
Så det er en prøve og jeg tager ham tilbage igen hvis han ikke kan falde til
og falde til ro.

Han er meget bange for alt og vil kræve meget kærlighed og tålmodighed et
godt stykke tid. Han må ikke komme ud den første lange stykke tid. Han skal
heller ikke være lejlighedskat, men helst et hus på landet, for han er vandt
til at rende frit.
jeg har flere katte her og kan ikke løse problemet med ham her og
alternativet bliver en aflivning nu - og det har jeg det rigtig skidt med.
Men her har han ikke et godt liv mere.
Han har været en rigtig dejlig kat, men må nu bo udenfor og kommer kun ind
for at få mad og under skarp opsyn.
Han skal kun til gode hjem, ikke med børn, hvor der spilles høj musik eller
andet støj og uro. Der skal virkelig være ro og fred og man skal vide lidt
om dette for at tage sådan en kat til sig.
I behøver ikke komme med forslag til at løse problemet her, for alt det
kender jeg og har haft katte i over 30 år, så jeg ved noget om det.
Løsningen her er kun et nyt hjem uden andre katte, eller en aflivning. Har
det rigtig skidt med han må bo udenfor -trods det at der er udhuse han kan
være i.

lh

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 07-11-07 08:26