Killing Sparta
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-11-07 22:32

Sidst ankomne lille kat der søger nyt hjem: Sparta, der nok er en hunkat
iøvrigt, se hende her:

Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Og Olivia mangler stadig et hjem også:
http://kortlink.dk/3q5t

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 07-11-07 00:15

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4730dd3b$0$21933$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> iøvrigt, se hende her:

> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Dejlige katte, Heidi, og jeg tror også, at Sparta er en pige.

Jeg håber, det lykkes dig at finde gode hjem til dem begge to.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-11-07 11:36

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev
i en meddelelse
> Sidst ankomne lille kat der søger nyt hjem: Sparta, der nok er en
> hunkat iøvrigt, se hende her:

Hej Heidi.

Det er bare to vidunderlige misser, som der må være nogen der lige
står og mangler. Der har jo desværre været et killinge-boom af
dimensioner i år, så "markedet" for sådanne små dejlige uldklumper
er måske ved at være mættet. Dine to hittemisser er i hvert fald
søde og smukke, så der *må* være en chance for dem også.

Jeg vil sige som Anelise. Prøv dog www.vildkat.dk (men det har du
måske allerede prøvet), de har da i hvert fald været utroligt gode
til at få afsat de dejlige små, der ikke har noget hjem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-11-07 12:47

> [...]
> måske allerede prøvet), de har da i hvert fald været utroligt gode
> til at få afsat de dejlige små, der ikke har noget hjem.

Jeg var lige inde og kigge i "vildkat" og ser at de begge er
repræsenteret. Det skulle være mærkeligt, hvis de ikke finder et
godt hjem. De er bare så søde begge to.