Nyt fra omplaceringskattene
Fra : dpl

Dato : 03-11-07 23:50

Hejsa
Det kniber gevaldigt med tiden nu da jeg er startet på job efter barsel,
men indtil videre er det lykkedes at holde vildkat-siden nogenlunde
opdateret. Faktisk har jeg her til aften oprettet et nyt tiltag, en
blog. Jo jo, fint skal det være.

Tanken med den er, at jeg kan informere lidt om tingenes tilstand, og
især at folk der har været i kontakt med siden kan komme til orde.

Nu ved jeg jo at op til flere herfra har fået eller omplaceret, købt
eller solgt, katte via vildkat.dk. Jeg tænkte om I har kommentarer til
siden, oplevelser I vil dele, eller andet? I så fald er I mere end
velkomne til at kigge ind på bloggen og sende mig lidt tekst til
kommende indlæg. Billeder er også velkomne!

Bloggen: http://vildkat.blogspot.com/

Og ja, der er lige så mange katte på siden som der plejer at være, og de
mangler alle et godt hjem, det være sig indekatte, udekatte, huskatte
såvel som racekatte.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Mariann Juhl

Dato : 04-11-07 13:40

> [...]
>
> Og ja, der er lige så mange katte på siden som der plejer at være, og de
> mangler alle et godt hjem, det være sig indekatte, udekatte, huskatte

Hej Dorthe

Nej hvor er den nye side bare lækker! Rigtig rigtig flot!

Med venlig hilsen
Mariann Juhl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : dpl

Dato : 04-11-07 22:56

Mariann Juhl skrev:

> Hej Dorthe
> Nej hvor er den nye side bare lækker! Rigtig rigtig flot!

Hejsa, tak skal du have! Jeg synes også den er helt vellykket. Nu
mangler der bare lidt spændende input fra folk.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-11-07 14:48

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogenlunde opdateret. Faktisk har jeg her til aften oprettet et
> nyt tiltag, en blog. Jo jo, fint skal det være.

WOW Dorthe. 1000 katte på 4½ år. Det er virkelig et resultat der vil
noget.
Flot præsteret. Det er en rigtig god og pæn blog, så der skal
nok komme meget respons. Hjemmesiden mangler heller ikke noget, en
virkelig fin opsætning. Du har sandelig da nok at tage dig til i din
sparsomme fritid, jeg synes at det er godt gået.

Vil lige bemærke at ham Jack bare er en flot fyr. Ham ville jeg
gerne kramme. Sikke et udtryk han har i øjnene, ikke til at stå for.

Ham vil du helt sikkert få megen gavn af i avlen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats