Kat fundet i Aalborg
Fra : nana sørensen

Dato : 03-11-07 20:47

Hej alle...

Der er en der har fundet en sød hankat i Aalborg. Hun beholder den indtil
mandag. Jeg ved ikke helt hvordan man kommer i kontakt med hende, men her er
et link til den annonce hun har oprettet på trendsales:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=7264664&forum=700&road=&status=1&search=

Der er også billede på.

Mvh. Nana

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 04-11-07 00:18

Hej Nana

Uh den er ikke øremærket så vidt jeg kan se... Jeg sad iaftes et par
timer, og kikkede på efterlyste katte inde på dyrenes beskyttelses
hjemmeside, der kunne den godt være efterlyst..der er flere som ligner, så
hvis nogle incl. min selv har tid kunne vi da lige kikke lidt på siden )

Hilsen Majbritt