Brækfornemmelser ved nogle lyde?!
Fra : Noon

Dato : 02-11-07 18:06

Hej.

Min hun-mis laver brækfornemmelser, hver gang hun hører nogle bestemte
lyde...
Jeg synes, det er meget mærkeligt!

Det er hver gang, vi leger med en pind, som bliver kørt henover gulvet,
fliserne eller hen ad gelænder-stængerne - så sidder hun og laver
opkast-bevægelser og lyde.

Har I andre oplevet det før? Eller er det min kat, der er noget galt
med? :)

-Inge

Fra : lh

Dato : 02-11-07 18:59

"Noon" <hoeranderKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opkast-bevægelser og lyde.
>
> Har I andre oplevet det før? Eller er det min kat, der er noget galt

Jeg har en kat der gør det med lugte f.eks. Stikker man "noget" hen til ham
(selvom man ikke har noget i hånden, men han tror det!) så laver han også
brækfornemmelser.

lh

Fra : Noon

Dato : 06-11-07 22:12

[...]
<
<lh

Det er da noget fjollet noget :) Men det beroliger mig lidt, at der er
andre lige så skøre katte.