Louise Meldgaard
Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 02-11-07 11:09

Er bare så nysgerrig, efter at høre hvordan det er gået med Misspigen og
killingerne? Har i fundet lille Oliver? Er de 2 andre flyttet? og har de
det godt i deres nye hjem?

Forstår godt, hvis du er blevet sur over nogle af de meldinger du fik,
men jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der synes du gjorde et
fantastisk stykke arbejde, og som nu sidder og venter på nyt om de katte
du redede.

Med venlig hilsen
Birgit Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 03-11-07 11:02

> [...]
> men jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der synes du gjorde et
> fantastisk stykke arbejde, og som nu sidder og venter på nyt om de katte

Enig, Birgit! Godt sagt.
Det er en af de ulemper, der er ved en NG - at man indimellem kan få en
møgspand af et indlæg i hovedet, fordi en eller anden synes, at man er
en komplet idiot, mere eller mindre berettiget.
Desværre har det skræmt mange væk fra gruppen gennem årene, og det er
både synd og ærgerligt.
I det snart halvandet år, jeg har været her, synes jeg, at vi har været
rimeligt gode til at bede 'brøleaberne' klappe i, velargumenteret og
venligt, og selvom nogle af dem stadig kommer med et indlæg nu og da, så
ved man efterhånden, at enkelte personers indlæg bare ikke er værd at
læse.
Derudover kan der så af og til være en erfaren, der taber hovedet
overfor en mere grøn, der så bliver skræmt væk, og der synes jeg, at vi
skal blive bedre til at tænke, før vi skriver.
Ja, man kan blive vred på kattenes vegne, men det giver ingen forbedring
at skælde folk ud, der dog prøver at gøre deres bedste. Ingen er jo
perfekte, og vi lærer alle sammen hen ad vejen. Det giver det bedste for
kattene, hvis vi med tålmodighed hjælper hinanden.
Mange, der har gjort meget godt, vil vi gerne høre mere fra....
Deriblandt Louise og de dejlige reddede misser
Louuuiiiiiseee, hvor eeeer duuuu?
Kom og giv lyd?
Vi vil gerne høre fra dig
Fortæl os om missebasserne og deres liv?
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-banden
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-07 11:22

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedste. Ingen er jo perfekte, og vi lærer alle sammen hen ad
> vejen. Det giver det bedste for kattene, hvis vi med tålmodighed

Hørt hørt !!! Jeg vil da også meget gerne høre hvordan det er gået,
og om den lille fyr er kommet hjem igen. Jeg håber det i hvert fald.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 03-11-07 15:00

Hej

Det ser ikke ud som om killinger er kommet hjem, den står stadigvæk som
efterlyst hos Dyrenes beskyttelse...

Fra : Siri

Dato : 03-11-07 17:12

> Majbritt Hågensen skrev:
> Hej
>
> Det ser ikke ud som om killinger er kommet hjem, den står stadigvæk som
> efterlyst hos Dyrenes beskyttelse...

Avs...
Ja, den skulle jo have været mærket og/eller haft halsbånd på, men man
kan ikke vide eller have styr på alt som begynder.
Lad os håbe, at nogen har taget den til sig - og at det måske er en
forglemmelse, at den stadig er efterlyst.
Louise, hvordan går det med de andre - velpassede og glade takket være
dig, og det er flot!
Vi lærer allesammen efterhånden - nogle gange med barske lærepenge.
Jeg kender en meget, meget erfaren opdrætter, der mistede den
pragtfuldeste ungkat ved en meget tragisk ulykke i hjemmet. Hun har ikke
fortalt, hvad der skete, og jeg vil ærlig talt helst heller ikke vide
det - grufuldt.
Men hun kan sit kram, og alligevel kan det gå galt. Altså selv for den
bedste.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 04-11-07 00:12

Hej Siri

Jo det er rigtigt som du skriver..vi begår alle fejl, men at vi så ikke kan
sige ærligt at man har fejlet..og ikke begynde at pibe op om alt det gode
man har lavet før...
Sig dog åbent og ærligt : ja jeg har dummet mig, det er synd for katten
eller hvad det nu måtte være. Det er vel ikke en børnehave ?

Hilsen Majbritt

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 04-11-07 08:50

> [...]
> Sig dog åbent og ærligt : ja jeg har dummet mig, det er synd for katten
> eller hvad det nu måtte være. Det er vel ikke en børnehave ?

Hvis der skal en ny diskusion til, kan den så ikke startes i ny tråd?
Jeg har skrevet, fordi jeg håber, at høre fra Louise. Det gør jeg næppe
hvis hvis det her fortsætter.

Louise har ikke skrevet og spurgt, hvad hun har gjort galt. Hun skrev,
at hun var meget ulykkelig over, at en lille katte-skat var blevet væk.
En kat som hun har gjort et stort arbejde for. Mange havde ladet
misspigen gå sine egne veje og få sine killinger bragt til verden til en
tilfældig skæbne. Men ikke Louise, det skal hun roses for, ikke kastes
sine fejl i hovedet...

Jeg er villig til, generelt, at følge op på en diskusion, men ikke i
denne tråd.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-11-07 22:24

Birgit skrev
> [...]
>gå sine egne veje og få sine killinger bragt til verden til en tilfældig
>skæbne. Men ikke Louise, det skal hun roses for, ikke kastes sine fejl i

Nemlig Birgit, vi er ALLE kun mennesker, så selvfølgelig kan der ske fejl og
jeg er overhovedet ikke i tvivl om at infgen bebrejder Louise så meget som
hun selv gør.

Og i øvrigt havde det ikke været for Louise, så havde Tortie-kontoen ikke
eksisteret, det var Louise som Tortie
opsøgte og hende der fik bolden til at rulle.

Så også fra mig store krammer til Louise og hendes store hjerte

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi