Legepose!
Fra : B & O

Dato : 30-10-07 18:10

Hej gruppe.

Har just erfaret at en legepose koster 250 kr.
Det er sådan set bare et rør af stof, med nogle metalringe i hver ende. Men
det sjove er det materiale som er i mellem de to stykker stof. Det knitrer
når man rører ved det! Og det kan de slet ikke så for.
Er der nogen som ved hvad det er og som vil dele sin viden med mig, så hører
jeg gerne om det. Godt nok holder vi meget af vores dyr men hvis jeg kan sy
en billigere selv, så er misserne nok ligeså tilfredse!

Mange hilsner
OFH

Fra : Anette

Dato : 30-10-07 18:17

B & O wrote:
> [...]
> ende. Men det sjove er det materiale som er i mellem de to stykker
> stof. Det knitrer når man rører ved det! Og det kan de slet ikke så

De kalder det "raslefolie" på diverse sider.
Der er forøvrigt en til bare 80 kr hos loppetjansen
http://loppetjansen.dk/legetoej/katteartikler/andet/vitakraft_legetunnel_50cm_1988_da.html

Hvis det da er sådan en du mener?

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Jan Nielsen

Dato : 31-10-07 08:25

B & O skrev:
> [...]
> jeg gerne om det. Godt nok holder vi meget af vores dyr men hvis jeg kan sy
> en billigere selv, så er misserne nok ligeså tilfredse!

Vi har en af de færdiglavede, og indtil videre 3 katte der ikke syntes
den er interesant, måske netop fordi den larmer så snart de vil
undersøge den lidt :)