Find Emma
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-11-07 14:02

Hej

På Nordfyn er en mastiff stukket af hjemmefra og har været væk i snart
7 uger. Den er blevet set flere gange og ejeren vil gerne have sin
hund tilbage. Det er en længere historie, som kan læses her:
http://politiken.dk/indland/article421977.ece, hvor der også er et
billede af vidunderet. Hun ser altså lidt dejlig ud, men nu er jeg jo
også mest til hunde man kan klappe, uden de triller hen af jorden. :)

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Anette

Dato : 08-11-07 00:48

Trine Kornum Christiansen wrote:
> [...]
> billede af vidunderet. Hun ser altså lidt dejlig ud, men nu er jeg jo
> også mest til hunde man kan klappe, uden de triller hen af jorden. :)

Hun ser superdejlig ud. Hvor er det synd at hun åbenbart ikke kan forlige
sig med at være omplaceret.
De vil forsøge at fange hende i fælde
http://www.fyens.dk/article/882746:Odense--Kaempehund-fanges-i-faelde

Lidt at et projekt med en Mastif Español...

Jeg håber de får fat på hende - stakkels tøse

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 08-11-07 07:10

> [...]
> billede af vidunderet. Hun ser altså lidt dejlig ud, men nu er jeg jo
> også mest til hunde man kan klappe, uden de triller hen af jorden. :)

Det er ellers ikke en hund man bare lige tager op under armen hvis man
skulle falde over hende..
Men en dejlig bamse at se på, helt sikkert.
Håber de får hende indfanget.

Mvh. Marie