Spørgsmål om hunhund.
Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-11-07 12:20

Hej gruppe.

Her må da være andre der har tæver?
Mit spørgsmål er om en dansksvenskgårdhund.
Når hun slikker sig i skridet bliver hun helt opstemt
ruller rundt på ryggen, småpiber, "skaber sig" og
humper op og ned med bagkroppen.
Der efter er det helt tydeligt at hun er opstæmt og
klar til balade. Oftest kommer hun med hendes tyggetov
efter sådan en slikke tur og vil have at vi mennersker
holder i tovet medes hun rykker i tovet. Igrunden meget
uskyldigt i mine øjne, men har talt med flere der har haft
tæver og de siger, at de aldrig har set den adfær før.

Dog skal det siges at hun ef faldet meget at her efter
hun er blevet ældre. Nu er hun 8 år og da hun var 5 var
det ofte hun udviste den adfær. Hun har aldrig haft hvalpe
vis det skulle have nogen betydning.

En lille ting er hun er lidt skiløjet, men når hun har slikket
sig er det helt tosset med at hun er skiløjet. Når hun er
faldet ned igen er øjene på plads igen.

mvh
Henning

Fra : Søren LH

Dato : 07-11-07 20:30

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En lille ting er hun er lidt skiløjet, men når hun har slikket
> sig er det helt tosset med at hun er skiløjet. Når hun er

Jeg har en tæve, og har aldrig oplevet dette.

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 07-11-07 21:08

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev>
> Jeg har en tæve, og har aldrig oplevet dette.

Har set noget lignende med hanhunde.

Kan i øvrigt nikke genkendende til det med at blive helt skeløjet.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-11-07 21:30

> [...]
>
> En lille ting er hun er lidt skiløjet, men når hun har slikket
> sig er det helt tosset med at hun er skiløjet. Når hun er

GGG.. kunne ikke lade være med at slå en latter op da jeg læste indlægget
her.. du burde filme det (-;

Min tæve har en mani med min mands fødder, om det er lugten af daggamle sure
sokker eller hvad det ved jeg ikke, men dem kan hun godt tænde af på, noget
i stil med din tæve, dog ikke vedvarende mere end de få sekunder hun får
succes med det sjov (hun er steriliseret).
Det må være hormoner hun udskiller, din tæve, stresser op og derved kommer
der en serie udskejelser.

Mvh. Marie