Andet multimedie
bentjuul 3670
Baggrundsfarve i PS CS3
Fra : Michaelbs

Dato : 08-11-07 12:49

Hvordan ændrer jeg bagrrundsfarven på den tomme startskærm i PS cs3, altså
før jeg har åbnet et billede.
Det er let nok med et billede åbent at højreklikke og vælge lysere eller
mørkere, men hvordan gør jeg det samme i selve "skrivebordet" i photoshop?
Jeg ønsker mig en mørkere grå.

mvh Michael

Fra : Per Christoffersen

Dato : 08-11-07 13:37

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:4732f7c7$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> mørkere, men hvordan gør jeg det samme i selve "skrivebordet" i photoshop?

Hvis du bruger Windows er det en del af systemindstillingerne, og ændres
samlet for alle programmer.
Det er i kontrolpanelet Skærm, fanebladet Udseende under Avanceret, Element:
Programbaggrund .
Her kan alle systemfarverne ændres.

Hvis du bruger Mac ved jeg det ikke, men det er nok noget tilsvarende

/Per

Fra : Michaelbs

Dato : 08-11-07 14:11

"Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Element: Programbaggrund .
> Her kan alle systemfarverne ændres.
>
> Hvis du bruger Mac ved jeg det ikke, men det er nok noget tilsvarende

Nu har jeg godt nok vista og det er lidt anderledes men jeg fandt ud af det.
Super.
Tusind tak.

mvh Michael