Kennelhoste - Smitte?
Fra : nana sørensen

Dato : 30-10-07 00:23

hej gruppe...

Har googlet lidt, men kan ikke finde noget. Nogen der ved om kennelhoste kan
smitte uden at hundene mæder hinanden? Vi skal måske på besøg hos nogen hvis
hund har kennelhoste og vi vil ikke tage smitte med hjem til vores egne. Kan
virus overleve på den måde og overføres til ens egne hunde? Eller kræver det
at de rent fysisk har været sammen eller har været i hinandens hoste og
harke-afstand?
Det jeg hæftede mig ved var, at der på en side stod: Virusen overlever kun i
få timer uden for hundens krop. Men det er måske nok til at jeg kan slæbe
det med hjem til hundene?

Mvh. Nana

Fra : C.H

Dato : 30-10-07 08:51

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det jeg hæftede mig ved var, at der på en side stod: Virusen overlever kun
> i få timer uden for hundens krop. Men det er måske nok til at jeg kan

Kennelhoste er luftbårent og kan transporteres et stykke tid uden for
hunden.
Man skal holde sig væk fra andre hunde i den periode ens hund er syg af
kennelhoste - og så skal man selvfølgelig selv holde sig fra smitterisiko,
hvis ens egen hund endnu ikke er smittet.

Connie

Fra : qfha

Dato : 30-10-07 11:44

On 30 Okt., 00:23, "nana sørensen" <nanato...@phobia.dk> wrote:
> [...]
> få timer uden for hundens krop. Men det er måske nok til at jeg kan slæbe

Du skal ikke besøge nogle, som har kennelhoste. Det er meget smitsomt.

Fra : Hm

Dato : 30-10-07 13:21

"qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Du skal ikke besøge nogle, som har kennelhoste. Det er meget smitsomt.

Samme her, du vil ærge dig hvis der skete noget.

Hanne/ som måske er lidt pivet

Fra : jopa

Dato : 30-10-07 21:02

Hm skriblede følgende:
> Samme her, du vil ærge dig hvis der skete noget.
>
> Hanne/ som måske er lidt pivet

Tror ikke du er pivet.
Se hvad der er sket med Milo efter han er begyndt at hoste.
http://jp-web.dk/milo8.jpg

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Hm

Dato : 30-10-07 21:28

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Hm skriblede følgende:

> Tror ikke du er pivet.
> Se hvad der er sket med Milo efter han er begyndt at hoste.
> http://jp-web.dk/milo8.jpg

Uha,Uha, det ser ikke godt ud

Hanne/ som ikke kunne lade være med at grine

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-10-07 21:42

> [...]
> Hm skriblede følgende:

> Tror ikke du er pivet.
> Se hvad der er sket med Milo efter han er begyndt at hoste.

ROFL Hulk hulk !!!
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 30-10-07 21:45

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen

> ROFL Hulk hulk !!!

Vil du stadig have ham i albummet ?

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-10-07 10:52

> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Vil du stadig have ham i albummet ?

Selvfølgelig. Alle billeder af Milo er i mit album.........selv
dette LOL

Fra : nana sørensen

Dato : 31-10-07 18:27

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message
> Hm skriblede følgende:

> Tror ikke du er pivet.
> Se hvad der er sket med Milo efter han er begyndt at hoste.
> http://jp-web.dk/milo8.jpg
>

> --
> Mvh. John
>
> www.johns-web.dk

!!!! Hvor er de tbare skideskægt... har duselv lavet det? Og hvor kan
jeg få sådan et program?

Tak til jer alle i øvrigt. Jeg har slet ikke lyst til at komme inærheden af
dem, så jeg overvejer bare at poste cd´en i deres postkasse. det er nemlig
en cd vi skal forbi med.

Fra : jopa

Dato : 31-10-07 21:13

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev>
> !!!! Hvor er de tbare skideskægt... har duselv lavet det? Og hvor kan
> jeg få sådan et program?

Photoshop er din ven

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-10-07 21:29

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev>
>
> Photoshop er din ven

LOL..har først set billedet nu..griner..
ja, photoshop er ikke bare et genialt værktøj, men også total
underholdning.. hvor har vi to "gamle" siddet som små uartige skolebørn og
hylet af grin når vi har manipuleret med svigermor og lavet filmklip med
hendes forvandling....LOL.

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 31-10-07 21:41

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev >>

> [...]
> hylet af grin når vi har manipuleret med svigermor og lavet filmklip med

Ja det er genialt.
Leyna eller Jens kunne jo i realiteten få nogen pæne hunde hvis de kom en
tur gennem Photoshop
Man kunne måske tilføre dem et skær af ægthed

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 31-10-07 22:07

On Wed, 31 Oct 2007 21:40:36 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Leyna eller Jens kunne jo i realiteten få nogen pæne hunde hvis de kom en
>tur gennem Photoshop

Hov hov! Bare fordi du er misundelig på vores hunde med ordentlige
ryglinier... tsk tsk tsk

>Man kunne måske tilføre dem et skær af ægthed

Mine hunde er skam ægte!!!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk